Show je kinderaankopen #3

Oooh wat een leuke spullen! Precies wat ik ook zou kopen voor m’n dochter (maar heb 2 zoons :grinning_face_with_smiling_eyes:). Echt heel leuk!

3 likes

9 likes

Zeeman

Dirkje

5 likes

Oooh super leuk! Die gestreepte trui ook, love it. Zou die nog wel voor mezelf willen haha

3 likes

En ik ben er maximaal blij mee.

18 likes

Peuter heeft een groeispurt gehad en alles was te kort…

7 likes

Dit Harry Potter pakje :brown_heart::brown_heart::brown_heart:!
Beeeetje jammer dat maat 86 de kleinste maat is en hij nu pas maat 62/68 heeft haha. Ach, alvast wat leuks voor volgend jaar!

17 likes

Mag ik vragen waar die gele trui en die blauwe trui met truck van zijn? Voor een vriendin, haha

1 like

Ik heb deze ook besteld :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Alles H&M, die truien met graafmachines zijn van 1 set :relaxed:

Omdat hij tandjes krijgt en dus zielig is.

13 likes

Dankjewel, mijn vriendin heeft ze gekocht voor haar zoontje, ze vond ze geweldig!!

1 like

Ik had toch een beetje plaatsgebrek in de commode, heb nu wat verzorgingsspullen in die ikea trolley ernaast gedaan.

Vond het wel een goede oplossing zo

45 likes

Ik vind alles prachtig, maar die luiers :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Wij hebben de Hemnes ook in het zwart en de Sundvik zelf zwart geverfd! Is heel mooi geworden, je ziet weinig verschil met de Hemnes meer.

Heb alleen een foto van deze week die niet heel duidelijk is, maar wel de kleuren laat zien.

9 likes

Ja ik vind hem heel fijn! Ik ben ook meer van het gemak hoor maar we (oke mijn vriend) hoefden maar twee laagjes te doen dus het was heel snel gedaan. Wel een aanrader in elk geval! En het bedje ook haha (wilde ik eerst ook verven, maar toch te lui)

2 likes

Ik heb alle kleding in de commode nu en geen kast. Grotere maten die ze niet meteen zal passen heb ik boven in opbergdozen op zolder staan.

1 like

Ik geloof iets uit de platsa serie gecombineerd met iets anders.
Zelf nieuwe pootjes, greepjes en een soort webbing erop gemaakt. (Sorry voor de chaos eromheen, moet nog alles ordenen en poetsen enzo).
Ben nogal van de Ikea hacks enzo, vind de meeste kastjes van zichzelf iets te saai.
Heb ook die Hennes commode maar dan met nieuwe greepjes.

23 likes

@Karl_Lagerfeld Even een vraag over iets van een paar jaar geleden. :joy: Ik heb onthouden dat jij destijds zo’n talking turtle gekocht had voor je zus. Hebben ze hem ook daadwerkelijk gebruikt en waren ze een beetje enthousiast? Ik vond het toen zo’n geweldig ding en nu is mijn zus zwanger, zit er aan te denken om hem te bestellen!

EDIT Oké ik zag hem goedkoop bij een externe verkoper, dus heb hem al gekocht! Maar sowieso wel benieuwd naar je antwoord haha

2 likes

Nou nu je dit zegt :cry::cry: volgens mij heeft ze hem werkelijk nog nooit gebruikt. Terwijl ik het destijds ook een top cadeau vond. Ga haar eens voor schut zetten deze week en vragen hoe het met de schildpad is

10 likes