Oh wat leuk ! En ook fijn dat de ander ook eventjes zonder de babies kan zijn.
Wel een hele leuke gym!
Ja, baby vind hem ook erg leuk. En ik kan nog naast haar erbij liggen haha, dat is dan weer het voordeel van zo’n groot ding😄
Ik zoek vaak wel specifieke items/merken op Vinted, dit jasje zag ik bijv voorbij komen bij een influencer dus toen kon ik redelijk gericht zoeken haha.
Aah deze zijn echt leuk! Zo jammer dat die van mij alle schoenen in één middag afgeragd heeft
Ja ik hoop ook dat mijn dochter snel stopt met kruipen
Ik word echt getriggerd door die ielm pakken. Ben echt niet van plan om buiten te gaan spelen in de winter maar toch heb ik nu heel erg de behoefte om zo’n pak te kopen
Ik heb vorig jaar een gekocht, veeels te groot nog toen. Maar toen kochten veel hier ook zo’n ielm pak als je dochter wat ouder wordt ga je miss wel in regen / winter naar buiten. Mijn peuter wordt anders mega vervelend :’)
Waarom zou je niet naar buiten gaan met je kind in herfst/winter? Die pakken zijn ideaal!
Ooooh doen, echt! Je gaat er echt geen spijt van krijgen. Ik ga ook niet perse in de stromende regen naar buiten. Maar stel je voor het heeft net heel hard geregend, het klaart op en je wilt toch naar buiten. Mijn kind stampt altijd in plassen, wilt van zeiknatte glijbanen af en dan zijn ze echt fantastisch. Ik heb vorig jaar 2 pakken gekocht die veel te groot zijn dus hoop dat ze ze dit seizoen nog aan kan.
Nee dit is geen spon
Mijn ervaring. Bobo en mini rodini lijkt enorm echt als het van Ali komt.
En de kwaliteit is ook echt goed. Geen reden om het via Ali te bestellen uiteraard! Maar ik durf deze merken niet op Vinted te kopen want echt moeilijk te onderscheiden.
Ik vind dit echt super stom. Zijn dit dan mensen die het als nieuw verkopen op vinted?