Vast wel !
Lees veel op fb groepen dat mensen opgelicht zijn
Je wil echt niet de hele dag binnen zitten met een peuter haha
Maar hoe weten ze dat dan ?
Met het herfstweer in aankomst maar snel wat kleding besteld voor A. Checkte gisteren haar kast en daar zit maar barweinig in wat een beetje geschikt is voor het aankomende weer. Gelukkig al wel wat jurken in het vooruit gekocht, dus deels maillots en wat andere dingen. Nu nog op zoek naar wat fijne jeans (iemand tips?). Deel Z8 en deel H&M.
Ja ik loop wel 4 x per dag met de hond en dan gaat ze mee dus ze komt wel buiten als het slecht weer is maar ze kan nog niet lopen, dus ik laat haar dan niet op de grond ofzo?
Vind ik logisch hoor! Gewoon op de groei kopen, straks als ze loopt kun je hem dan wel gebruiken.
Ik vond kruipen op vieze grond ook drie keer niks, maar m’n kind gelukkig ook niet.
Made in China in het label(muv bijvoorbeeld de winterjassen van Mini Rodini waarvan bekend is dat ze in China worden gemaakt), labels die uberhaupt niet kloppen, stiknaden van bijvoorbeeld truien op de verkeerde plek, prints die toch net afwijken.
Op Vinted zetten ze vaak niet van elk detail een goede foto erop en als het een gewild item is moet je eigenlijk gelijk op koop nu drukken anders is het weg.
Ik heb een aantal mensen gevolgd op Vinted waarvan ik weet dat het echt is en koop eigenlijk alleen nog daarvan.
Nee ik ook niet hoor! En zelfs nu met m’n peuter heb ik echt geen zin om straks iedere dag naar buiten te gaan in de regen… zij kan zich prima binnen vermaken en dat is toch ook prima?
Als je het vergelijkt met de echte zie je wel kleine dingen die niet kloppen.
Trouwens heeft iemand nog leuke tips voor een beetje warme betaalbare winterjassen maat 104/110.
Was veel te laat met de Bambino-actie op de site van Kruidvat dus heb alleen een grote witte hydrofiel voor nu 3 euro en twee paar sokken voor 1,50 euro. Ach ja
Had via zalando nog dit guitige pakje in de sale gekocht, maat 62
En heb bij Wehkamp voor mezelf deze gekocht voor in bed:
Die hele grote wil ik liever niet in bed, hopelijk is deze voldoende
Nee dat snap ik wel, maar zodra ze een beetje beginnen te lopen is zo’n pak wel echt ideaal! (en voor een beregende schommel of glijbaan is het nu misschien ook wel handig?)
Ah nee dan snap ik het hoor, ik deed dat ook niet voor hij kon lopen. Je zag mensen het wel doen, maar die van mij vond het ook prima om lekker in de kinderwagen te zitten en zo te kijken naar andere kindjes. Dan is zo’n pak nog niet nodig!
Ik vind dit dus wel echt stom hahaha!! Zou je fotos willen posten? Ik had zelf op ali gekeken (niet om te bestellen) en daar zag ik wel juist reacties over slechte kwaliteit ed
Hahahaha die wilde ik ook kopen en tijdens t afrekenen was ie ineens verkocht😂
Veel plezier ermee! Super mooie deal!!
Allemaal vinted. Ik heb die hoge vans nu echt in 3 maten 🫣
Deze onesie had ik al in 56 en is zo fijn en zacht
Ik had hem eerst gekocht en toen kreeg ik een bericht dat hij eigenlijk al gereserveerd was en de bestelling werd geannuleerd. Dus had m’n geld alweer terug gestort gekregen van vinted en ik had gevraagd of ze aan me wou denken als diegene het toch niet wilde.
15 minuten later het bericht dat diegene het toch niet wilde en dat ik het kon kopen.
Welke site is dit?