Veepee.be. Zag het op Instagram bij iemand voorbijkomen, wion zelf in Nederland dus kende het niet.
Ik krijg de melding dat t alleen verzonden kan worden naar een adres in België. Hoe heb jij dat gedaan?
Je hebt ook veepee.nl, daar heb ik net namelijk die olifant besteld en verzenden gewoon naar nl
Skipak van Columbia en rompers van Name It bij Zalando Lounge.
Pak is iets te roze naar mijn smaak, maar het is omkeerbaar en de andere kant heeft een bloemenpatroon wat ik wel leuk vind.
Wij hebben m ook, echt zoveel plezier en gemak van. De oudste vind het ook leuk om in de bakfiets te zitten! Kan je misschien nog een deel via fietsenplan van je werk terugkrijgen? Wij wel, scheelde toch weer iets.
But whereee?
Wasbare luiers in de volgende maat, extra inleggers en van iedere kleur overbroekje er 1 besteld! Alles bij elkaar voor €135 inclusief verzendkosten.
Heb nu nog 4 luiers nodig om goed rond te komen in de volgende maat, maar heb eventueel ook wat oude grote luiers liggen nog om te proberen.
Mijn eerste reactie zou zijn oke india is vast niet echt maaaaar even research liet dit zien over mini rodini
Er staat dat ze ook in india produceren ;)!
Toch voor vans gegaan en dan kopen we voor binnen wel van die antislip sokken. Geen Rob Geuzen in mijn huis
Dat bovenste artikel is een soort badstof/velour als ik het goed zie? Dat wordt meestal echt geproduceerd in China. Anders is het geimporteerd oid, dus sowieso goedkoper om in China te maken.
Ik zie jullie vaak via vinted schoenen kopen zoals dr. Martens. Ik vind ze geweldig voor de kleintjes, maar nieuw zó duur. Afgelopen zomer heb ik wel sandaaltjes via vinted gekocht, maar ik twijfel zo bij schoenen. De voetjes zijn nog zo in ontwikkeling, ik vrees daar haar voetjes mee te ‘verpesten’. Klinkt wat extreem zo, maar ja… twijfels. Aan de andere kant, €80 voor een paar laarsjes die ze 1 winter aanheeft.
Mijn vraag dus eigenlijk. Kopen jullie echt al gebruikte docs of meer zgan? Of overdrijf ik enorm met m’n idee over het verpesten van voetjes. A heeft trouwens maat 21 en kan net een aantal weken lopen.
Zijn Dr Martens voor kinderen dan ook zo’n crime om in te lopen?
Koop ze eigenlijk altijd tweedehands, ook als ze al wel wat ingelopen zijn. Maar maakt met die kindervoetjes, waarbij ze tevens ze vaak niet langer dan half jaar aankunnen, niet heel veel uit voor mijn gevoel.
Zou ze wel pas doen als ze wat langer kan lopen, zijn voor beginnend lopen echt wel stug en ook redelijk zwaar.
@Nova Hij heeft 1 nieuw paar gehad ooit, nul inloop problemen. Mijn eigen hielen sneuvelden wel standaard, maar kindervoetjes lijken beter te gaan.
Thanks! Dan wacht ik nog eventjes. Ze kan heel goed lopen, aantal weken is sinds juni zegmaar. Ze rent inmiddels volop door het huis heen, loopt ook al op gewone sneakers. Maar ik ken het stugge, dus dan maar eventjes wachten nog.
@SpeedOfSound thanks! Dat zijn de betere prijsjes inderdaad. Het staat zo zo zo leuk. Ik blijf wel lekker zoeken. Dan kan ze er eventueel wat verder in de winter meelopen
Als ik al die schoenmaten hier lees vraag ik me af of mijn kind zo’n grote voeten heeft. Hij is net 15 maanden en draagt toch echt maat 21.