Show je kinderaankopen #3

Zal wel verschil jongen/meisje zijn misschien? Hier een jongetje in maat 23 met bijna 20 maanden.

1 like

Mijn meisje van 16 maanden draagt ook al schoenmaat 22. Het verschilt wel erg per schoen/merk.

2 likes

Het gaat hier ook opeens heel snel hoor. A droeg begin van de zomer maat 19 (toen 14/15 maanden), nu is ze bijna 18 maanden en draagt ze 21. En inderdaad, het ene merk is het andere niet. Shoesme was ze heel snel uit terwijl ze Adidas in dezelfde maat nog wat weken aankon.

2 likes

Ja dat met die maten aanduiden in maanden snap ik ook echt niet. Dan vraag ik mij ook wel eens af of mijn kind bizar groot is (of juist te klein).

Hee dat onderste shirt heb ik ook, maar dan een echte. Zal straks eens kijken wat daar in staat. Zie overigens wel meteen dat die v jou nep is, is heel ander materiaal!

1 like

Nou dit! Als eerste schoentjes had dochter van die flex schoentjes van Shoesme (en ze waren niet RGK haha) in maat 21. Toen die te klein waren had ik van een ander merk maat 22 besteld. Bleken die veeeel te groot te zijn, naar een schoenenzaak gegaan waar ze allerlei merken hadden en toen had ze opeens maat 20 :woman_shrugging:
Uiteindelijk maar een voetmeter voor thuis gekocht, nu klopt het meestal wel aardig als ik online wat koop.

1 like

Nee let idd op met 2de hands schoenen kopen. Koop ze please alleen zo goed als nieuw en liever nieuw. Het is echt heel heel heel slecht voor groeiende baby/kindervoetjes als ze een voorgelopen stand aannemen.

13 likes

Ik ben heel benieuwd hoe mijn kleine unicorn er straks uit ziet haha. En met het "regen"mutsje is ze ook helemaal klaar voor de herfst!

11 likes

Hopelijk is het wat. Na een kortingscode bij de wehkamp was deze jas leuk geprijsd
Van name it.

Hebben eigenlijk altijd z8 maar word gewoon te duur allemaal !

7 likes

Onze oudste loopt al 2 winters in jassen van Name It en wij vinden ze fijn! De eerste heeft ze 1 winter + herfst gedragen en heb ik gisteren bij haar zus gepast, die gaat hem deze winter dragen want hij is echt nog prima.

Ik vind ze wel ruim vallen, maar sla dan in het begin gewoon de mouwen om bij de boord kunnen ze er lekker lang mee doen :wink:

Voor de peuter:

afbeelding

Voor de baby:
afbeelding

6 likes

Leuke jas! Ik vind de kleertjes van Name It altijd mooi van kwaliteit, dus deze jas zal vast ook wel goed zijn.

1 like

Gevoerde laarsjes (H&M)

7 likes

Als eerste pakje voor de baby :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Aaw heel schattig! Leuk!

Ik heb weer een grote stapel rompertjes gekocht bij de Hema (nu 40% korting bij 4, incl multipacks) en een broekje. En beddengoed met 20% korting bij de Prenatal.

Wiegdeken

Wieglaken:

En twee witte wieghoeslakentjes van Meyco.

16 likes

Ahw die deken, heel mooi!

2 likes

Alvast wat warme en waterdichte schoenen

Nieuwe pyjama’s

Wat shirtjes met lange mouwen voor als het kouder wordt

En sokken, kwam erachter dat ze eigenlijk bijna alleen nog maar korte sneakersokken heeft en daar wordt het nu echt te fris voor

Ze heeft alles zelf uitgezocht (beetje bijgestuurd hier en daar anders is alles roze met eenhoorns)

8 likes

Waarvan zijn die laarsjes?

1 like

Alles is van de H&M!

1 like

K. Heeft die bovenste sneakers ook sinds kort, die is er erg blij mee en idd super fijn dat ze waterproof zijn :ok_hand:t3: Hier hebben ze de eerse plassenstampsessies al doorstaan.

3 likes