Show je kinderaankopen #3

Wat een fijne schoenen! Helaas al niet meer in de goede maat voor mijn dochter.
Weet jij hoe ze vallen, @Suikerklontje?

1 like

Ik zou dit zo graag willen voor mijn kind! :star_struck:
Helaas zit emigreren er niet in. Dan zelf maar in de regen en sneeuw naar het bos gaan.

1 like

Heel ruim zoals ik van H&M gewend ben met schoenen. Ze heeft nu maat 25, had sandalen van H&M in 24 en daar heeft ze nog een minibeetje ruimte over voor. Dus ik dacht sla een maat over ga voor 26. Nou dat waren hele boten waar ze ondanks dat ze hoog zitten gewoon uitliep. Nu in 25 heeft ze ook nog aardig wat ruimte over, maar ze loopt er goed op en er niet uit.

1 like

Ja die zijn ook van H&M!

2 likes

Ik vind het ook echt heerlijk voor haar! Ze komt elke dag extreem smerig thuis maar het is het helemaal waard :smile:

5 likes

Ah shit, ze heeft nu 23/24 en 24 is al uitverkocht. 25 maar niet doen dan…

1 like

C&A:

Prénatal:

Nog een paar schoenen en dan is meneer klaar :smile::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Wiegdekentje.
Wilde het liefste ook die met die gansjes @Feather maar helaas was m’n man het er niet mee eens :joy:

12 likes

Waar is hij in de sale?

1 like

14 likes

Wow zien er echt nog super mooi uit!

1 like

Badjas bij villa vrolijk

5 likes

Wat extra lange mouwen en lange broeken. Degene van het voorjaar (extra groot en veel gekocht, zindelijkheid oefenen) worden krap. Ze trekt hele tijd de broekspijp naar beneden omdat ze omhoog gaan…

Zara

En H&M

Schoenen zijn denk nog te groot maar ze wilde per sé deze kleur (jeej). Ze draagt wel ook al Zara maat 25. En ook maat 22 Hema, 24 vans dus van alles door elkaar. Ach als zij het okay vindt lopen op te grote schoenen :grin:

1 like

Amper moet prima kunnen. Je ziet het aan de buitenzolen als ze schuin afgesleten zijns of binnenzolen als de teentjes er echt ingedrukt staan.

3 likes

afbeelding

Even wat nieuws om mee te spelen voor m’n bijna 1,5-jarige zoontje.

Heb ook 2 mega bestellingen gedaan bij H&M en Zara. Hij heeft nog niets voor de herfst/winter. Maar zal binnenkort alleen wel even delen wat ik ga houden.

6 likes

Badbootje van Zeeman. Volgens mij een exacte dupe van het Oli & Carol bootje (alleen missch ander formaat, dat weet ik niet). Blauwe eend vind ik niet zo leuk, maar zat er bij…

En nieuwe lievelingstrui bij H&M

9 likes

Hema, alles in de sale

9 likes

Kiabi

Voor oudste de trui

Voor baby

De jas en de trui

6 likes

Ik heb mijn slag geslagen in de sale van schattige babykleertjes (die naam :smiling_face_with_tear:). En dit boxpakje van hema.

6 likes

Pff mijn baby van 7,5 maand gaat al richting maatje 80 :pleading_face: