Oh goed om te horen! Ze gaan hier elke dag een paar uur naar buiten, weer of geen weer, dus ze hebben echt warme en waterdichte spullen nodig. En ze willen ook een volledige reserveset op school, inclusief laarzen (duur grapje wel). Ik weet niet of we hier ook de echte koude dagen mee doorkomen maar de komende maanden zitten we wel goed!
Ohja duur grapje idd dan. Snap wel dat ze willen dat ze goed aangekleed zijn voor het weer, maar is als ouders wel dubbelop.
Wij hebben ze ook gekocht met het idee van kan ze de komende periode mee vooruit en dan daarna echte winterschoenen. Fijne prijs ook daarvoor
Gelukkig had ze nog een paar gevoerde laarzen van vorig jaar die ze nog past, die gaan naar school als reserve. En verder koop ik de reservespullen meestal tweedehands of bij de Lidl, anders is het echt te duur.
Ik moet er wel eens om lachen hoor. Vorig jaar hadden ze een dagje een excursie naar het bos, de hele dag buiten. Maar het sneeuwde echt flink die dag en het was hartstikke koud. Ging gewoon door, dan krijg je nog een smsje de dag van tevoren van ‘kleed je kind goed aan’ haha (kläder efter väder!)
Inclusief buiten lunchen, wel met worstjes en warme choco maar toch. Mijn moeder kreeg zowat een rolberoerte toen ik dat vertelde
Ook die warme waterdichte schoenen? Die zien eruit if ze van een duur outdoormerk zijn
Wat een fijne schoenen! Helaas al niet meer in de goede maat voor mijn dochter.
Weet jij hoe ze vallen, @Suikerklontje?
Ik zou dit zo graag willen voor mijn kind!
Helaas zit emigreren er niet in. Dan zelf maar in de regen en sneeuw naar het bos gaan.
Heel ruim zoals ik van H&M gewend ben met schoenen. Ze heeft nu maat 25, had sandalen van H&M in 24 en daar heeft ze nog een minibeetje ruimte over voor. Dus ik dacht sla een maat over ga voor 26. Nou dat waren hele boten waar ze ondanks dat ze hoog zitten gewoon uitliep. Nu in 25 heeft ze ook nog aardig wat ruimte over, maar ze loopt er goed op en er niet uit.
Ja die zijn ook van H&M!
Ik vind het ook echt heerlijk voor haar! Ze komt elke dag extreem smerig thuis maar het is het helemaal waard
Ah shit, ze heeft nu 23/24 en 24 is al uitverkocht. 25 maar niet doen dan…
Wiegdekentje.
Wilde het liefste ook die met die gansjes @Feather maar helaas was m’n man het er niet mee eens
Waar is hij in de sale?
Wow zien er echt nog super mooi uit!
Wat extra lange mouwen en lange broeken. Degene van het voorjaar (extra groot en veel gekocht, zindelijkheid oefenen) worden krap. Ze trekt hele tijd de broekspijp naar beneden omdat ze omhoog gaan…
Zara
En H&M
Schoenen zijn denk nog te groot maar ze wilde per sé deze kleur (jeej). Ze draagt wel ook al Zara maat 25. En ook maat 22 Hema, 24 vans dus van alles door elkaar. Ach als zij het okay vindt lopen op te grote schoenen
Amper moet prima kunnen. Je ziet het aan de buitenzolen als ze schuin afgesleten zijns of binnenzolen als de teentjes er echt ingedrukt staan.