Show je kinderaankopen #3

Badbootje van Zeeman. Volgens mij een exacte dupe van het Oli & Carol bootje (alleen missch ander formaat, dat weet ik niet). Blauwe eend vind ik niet zo leuk, maar zat er bij…

En nieuwe lievelingstrui bij H&M

9 likes

Hema, alles in de sale

9 likes

Kiabi

Voor oudste de trui

Voor baby

De jas en de trui

6 likes

Ik heb mijn slag geslagen in de sale van schattige babykleertjes (die naam :smiling_face_with_tear:). En dit boxpakje van hema.

6 likes

Pff mijn baby van 7,5 maand gaat al richting maatje 80 :pleading_face:

Ik ga morgen/woensdag nog wat longsleeves en truien maat 74 op vinted zetten. En lange broeken uiteraard ook, weet niet of je dan nog wat nodig hebt

Er wordt best veel wol in facebookgroepem verkocht
Werkt dit zo?
https://m.facebook.com/groups/1407453222808034
https://m.facebook.com/groups/1582199901995202

1 like

Beetje clueless nu met wat ze aan moet in bed met dit weer

9 likes

Nice die slaapzak ook net gekocht en die voelt echt lekker warm voor de herfst/winter.

3 likes

Primark en Zara

18 likes

Ja lijkt me echt lekker om aan te hebben. Zocht alleen meer een slaapzak voor deze periode. Maar bij de hema was er alleen zomer of echt winter

1 like

Bij wibra hebben ze ook fijne slaapzakken zonder mouwen en ook met afritsbare mouwen.

Als je die in je buurt hebt zou ik daar es gaan kijken!

Deze vakantie ben ik echt gezwicht voor de meest “afschuwelijke” aankopen ooit

Ik heb altijd gezegd dat ik ze nooit ga kopen, maar bij kinderen vind ik het zo schattig 🥹.

Zo afschuwelijk vind ik ze trouwens niet want ik heb ze zelf ook meteen

Ze is helemaal weg van dino’s, dus dit shirt konden we niet laten liggen. En stiekem vind ik hem dus eigenlijk wel leuk :joy:

17 likes

Die is zo zacht die slaapzak! Lijkt me echt heerlijk liggen. (Heb m zelf niet, ben een slechte wol-wasser :joy:)

3 likes

Jaarabbo, meet me @ de olifanten :joy:

12 likes

Ja precies dat :joy: echt heeeel erg zonde!

1 like

Is die slaapzak een aanrader? Wij hebben een heel koud huis, zonder verwarming op de babykamer en twijfel om deze aan te schaffen. Hij is duur, maar lijkt me wel heeel fijn voor m’n dochtertje

1 like

Haha, goede tip :grin: zou ik ‘m in een grotere maat kunnen nemen op de groei, of is de stof te stug/dik om de mouwtjes om te slaan?

1 like

Moest hem een herfst/winter garderobe aanmeten

En deze 2 ielm pakken

12 likes

Ze hebben bij Aldi weer superleuke Disneyspullen. Vorig jaar kregen de meiden van mijn vader voor Sint een serviessetje van Dumbo en Bambi, dus nu deze gekocht voor mijn vader om aan de baby te geven

En voor de middelste dit beddengoed, past mooi bij het behang op haar kamer (olifant) en toevallig precies de maat van het peuterdekbed wat we al hebben. Ze wil graag net als grote zus in groot bed en onder deken. Dat grote bed zien wij nog even niet zitten, dus dit is een mooie tussenstap. En ze is er super blij mee, ze zit nu op haar kamer super lief onder het dekbed boekjes te lezen :smiling_face_with_three_hearts:

Vind het alleen altijd zo stom dat er dan meteen een kussenhoes 60x70 bij zit, een peuterkussen is echt veeeeel kleiner. Maar goed, ze kan nu nog prima zonder kussen.

3 likes