Badbootje van Zeeman. Volgens mij een exacte dupe van het Oli & Carol bootje (alleen missch ander formaat, dat weet ik niet). Blauwe eend vind ik niet zo leuk, maar zat er bij…
En nieuwe lievelingstrui bij H&M
Badbootje van Zeeman. Volgens mij een exacte dupe van het Oli & Carol bootje (alleen missch ander formaat, dat weet ik niet). Blauwe eend vind ik niet zo leuk, maar zat er bij…
En nieuwe lievelingstrui bij H&M
Pff mijn baby van 7,5 maand gaat al richting maatje 80
Ik ga morgen/woensdag nog wat longsleeves en truien maat 74 op vinted zetten. En lange broeken uiteraard ook, weet niet of je dan nog wat nodig hebt
Er wordt best veel wol in facebookgroepem verkocht
Werkt dit zo?
https://m.facebook.com/groups/1407453222808034
https://m.facebook.com/groups/1582199901995202
Nice die slaapzak ook net gekocht en die voelt echt lekker warm voor de herfst/winter.
Ja lijkt me echt lekker om aan te hebben. Zocht alleen meer een slaapzak voor deze periode. Maar bij de hema was er alleen zomer of echt winter
Bij wibra hebben ze ook fijne slaapzakken zonder mouwen en ook met afritsbare mouwen.
Als je die in je buurt hebt zou ik daar es gaan kijken!
Deze vakantie ben ik echt gezwicht voor de meest “afschuwelijke” aankopen ooit
Zo afschuwelijk vind ik ze trouwens niet want ik heb ze zelf ook meteen
Die is zo zacht die slaapzak! Lijkt me echt heerlijk liggen. (Heb m zelf niet, ben een slechte wol-wasser )
Ja precies dat echt heeeel erg zonde!
Is die slaapzak een aanrader? Wij hebben een heel koud huis, zonder verwarming op de babykamer en twijfel om deze aan te schaffen. Hij is duur, maar lijkt me wel heeel fijn voor m’n dochtertje
Haha, goede tip zou ik ‘m in een grotere maat kunnen nemen op de groei, of is de stof te stug/dik om de mouwtjes om te slaan?
Ze hebben bij Aldi weer superleuke Disneyspullen. Vorig jaar kregen de meiden van mijn vader voor Sint een serviessetje van Dumbo en Bambi, dus nu deze gekocht voor mijn vader om aan de baby te geven
En voor de middelste dit beddengoed, past mooi bij het behang op haar kamer (olifant) en toevallig precies de maat van het peuterdekbed wat we al hebben. Ze wil graag net als grote zus in groot bed en onder deken. Dat grote bed zien wij nog even niet zitten, dus dit is een mooie tussenstap. En ze is er super blij mee, ze zit nu op haar kamer super lief onder het dekbed boekjes te lezen
Vind het alleen altijd zo stom dat er dan meteen een kussenhoes 60x70 bij zit, een peuterkussen is echt veeeeel kleiner. Maar goed, ze kan nu nog prima zonder kussen.