Show je kinderaankopen #3

Haha, goede tip :grin: zou ik ‘m in een grotere maat kunnen nemen op de groei, of is de stof te stug/dik om de mouwtjes om te slaan?

1 like

Moest hem een herfst/winter garderobe aanmeten

En deze 2 ielm pakken

12 likes

Ze hebben bij Aldi weer superleuke Disneyspullen. Vorig jaar kregen de meiden van mijn vader voor Sint een serviessetje van Dumbo en Bambi, dus nu deze gekocht voor mijn vader om aan de baby te geven

En voor de middelste dit beddengoed, past mooi bij het behang op haar kamer (olifant) en toevallig precies de maat van het peuterdekbed wat we al hebben. Ze wil graag net als grote zus in groot bed en onder deken. Dat grote bed zien wij nog even niet zitten, dus dit is een mooie tussenstap. En ze is er super blij mee, ze zit nu op haar kamer super lief onder het dekbed boekjes te lezen :smiling_face_with_three_hearts:

Vind het alleen altijd zo stom dat er dan meteen een kussenhoes 60x70 bij zit, een peuterkussen is echt veeeeel kleiner. Maar goed, ze kan nu nog prima zonder kussen.

3 likes

Tip voor de kussenslopen: als je het peuterkussen er overdwars in doet, helemaal aan het eind van de sloop en dan het stuk stof wat je over hebt onder het matrasje stoppen. Past perfect en kussen blijft goed liggen :+1:

10 likes

Oh dat is een goed idee!

1 like

Slaapzak via Vinted, alvast voor na haar Puckababy mini (ofwel zodra ze met losse armen kan slapen)

En nav de tip van @Karl_Lagerfeld 2 nieuw Bibs spenen om te testen welke mevrouw accepteert :sweat_smile:

afbeelding

4 likes

Bij H&M

18 likes

Ah daar zat ik op te wachten! Thanks voor het doorgeven!

2 likes

Die beer is geweldig.

3 likes

Mocht ze deze ‘betere’ spenen niet willen, vandaag zag ik deze post van een tandarts:

11 likes

Buitenpak van name it voor maar €20 bij tkmaxx

Bij rdam zuidplein hadden ze er veel in maat 92 en 98

8 likes

Ben nu in Spanje op vakantie, dus even wat leuks bij Mango gehaald:

En ondertussen via Vinted:

11 likes

Ik zeg altijd dat ik een hekel heb aan Nijntje maar vind deze set zo cute :pleading_face:

image

21 likes

Wat schattig! Van welk merk zijn deze?

1 like

Via Vinted voor minder dan 10 euro inclusief verzending:

13 likes

Wow, heerlijk goede deal :star_struck: En super leuke pakjes :grin:

Deze verkoper heeft niet toevallig ook maat 68 te koop? :grimacing:

Ah heb even gekeken, helaas niet!

2 likes

Hema heeft korting en kon weer niet laten. Nijntje truitje had ik al maar nu maatje groter.
Peuter keek mee en wilde perse de kattenoorwarmers, zodat ze net als Gabby is.

Via vinted nog een extra slaapzak en wat setjes maar heb geen foto’s. Dat voelt als gratis shoppen want betaald met mn vinted portemonnee.

3 likes

Daar ga je nog wel wat meer spenderen! Zoveel leuke koopjes op vinted❤️ Voor echt leuke prijsjes

3 likes

11 likes