Tip voor de kussenslopen: als je het peuterkussen er overdwars in doet, helemaal aan het eind van de sloop en dan het stuk stof wat je over hebt onder het matrasje stoppen. Past perfect en kussen blijft goed liggen
Oh dat is een goed idee!
Slaapzak via Vinted, alvast voor na haar Puckababy mini (ofwel zodra ze met losse armen kan slapen)
En nav de tip van @Karl_Lagerfeld 2 nieuw Bibs spenen om te testen welke mevrouw accepteert
Ah daar zat ik op te wachten! Thanks voor het doorgeven!
Die beer is geweldig.
Buitenpak van name it voor maar €20 bij tkmaxx
Bij rdam zuidplein hadden ze er veel in maat 92 en 98
Wat schattig! Van welk merk zijn deze?
Wow, heerlijk goede deal En super leuke pakjes
Deze verkoper heeft niet toevallig ook maat 68 te koop?
Ah heb even gekeken, helaas niet!
Hema heeft korting en kon weer niet laten. Nijntje truitje had ik al maar nu maatje groter.
Peuter keek mee en wilde perse de kattenoorwarmers, zodat ze net als Gabby is.
Via vinted nog een extra slaapzak en wat setjes maar heb geen foto’s. Dat voelt als gratis shoppen want betaald met mn vinted portemonnee.
Daar ga je nog wel wat meer spenderen! Zoveel leuke koopjes op vinted❤️ Voor echt leuke prijsjes
Haha 138463 Dilling orders incoming in 3 2 1
Ik ook hoor Ben na 1 week gebruik al mega fan van de rompers. Zo zacht en warm, en mijn baby spuugt heel veel, maar deze rompers blijven zoveel langer droog en schoon bij de kraag. Ze kan 1 romper gewoon meerdere dagen aan (ipv 2 katoenen rompers per dag). Fijner voor haar en mij
Dus maatje groter ingeslagen, en leggings om te proberen.
FYI: de 10% welkomskorting werkt niet tijdens de actie. Maar toch een heerlijke korting kunnen scoren!