Hier ook lekker wat ingeslagen. Twee pakjes voor de buikbaby en twee voor mijn dreumes.
Wow die dilling site loopt echt extreem vast bij mij. Meer mensen dit probleem?
Ik kom er niet eens op. Maar eigenlijk heb ik al voor veel te veel geld kleding besteld afgelopen week, dus het is een teken denk ik
Ik word wel in een wachtrij geplaatst, nog 500 wachtenden voor me haha
Wow wat een gekte. Blij dat ik vannacht niet kon slapen .
Oh wat balen! Ik had alles in mijn winkelmandje gezet en werd ook vannacht wakker dus toen besteld😅.
Ik zie de newborn rompers wel op Vinted verschijnen begin van het jaar
Hier nog 1100. Jammer, dan maar geen warme dreumes deze winter.
Hahaha ik heb vannacht besteld tijdens het voeden. M’n man verklaarde me voor gek, maar ben heel blij zo te zien.
Hahaha shit ik had vannacht moeten inloggen, sta nu in de wachtrij met 1250 wachtenden voor mij en wachttijd van een uur😭
Er wordt meestal voldoende bijgevuld en de sale duurt tot zondag
Ik krijg hierdoor zo’n last van fomo Dus ja, ik sta ook in de wachtrij van ruim 2500 mensen.
Omg ik ook haha. Terwijl ik zonder het forum dit merk niet eens kende, ik niks nodig heb en ook niet geld over heb ofzo Ik ga proberen sterk te blijven
Hahahahaha ja dit dus.
Ik ben echt weer super blij met mijn Vinted aankopen. Drie pyjama’s, waarvan 2 lekker warme, in heel mooie staat en kwaliteit voor bijna geen geld (4 en 8 euro).
Mini Rodini
CarlijnQ
Liewood
Je hebt het niet nodig! Wassen van wol is kut en grotere kans dat je iets verpest. Een romper van de zeeman/Hema is minstens de helft goedkoper en heeft nog leuke prints e.d.
Haha ik heb twee wollen dingen gekregen van mijn zus en beiden zijn nu poppenkleertjes.
Ik heb geeeen idee waarom ik dit nu wil. Mijn kind was vorige winter zonder wol ook prima warm.
Kon vanmorgen vroeg ook al niet meer slapen, na twijfelen toch wat besteld. Hopelijk verpest mijn man de wollen items niet met wassen
Uiteindelijk 3 dezelfde hemdjes gekocht, in plaats van de verschillende kleuren die ik op mijn verlanglijst had gezet. Toch onderkleding en was daardoor extra korting.