Show je kinderaankopen #3

Hier ook lekker wat ingeslagen. Twee pakjes voor de buikbaby en twee voor mijn dreumes.

3 likes

Wow die dilling site loopt echt extreem vast bij mij. Meer mensen dit probleem?

3 likes

Ik kom er niet eens op. Maar eigenlijk heb ik al voor veel te veel geld kleding besteld afgelopen week, dus het is een teken denk ik :sweat_smile:

2 likes

Ik word wel in een wachtrij geplaatst, nog 500 wachtenden voor me haha

1 like

Wow wat een gekte. Blij dat ik vannacht niet kon slapen :sweat_smile:.

5 likes

Oh wat balen! Ik had alles in mijn winkelmandje gezet en werd ook vannacht wakker dus toen besteld😅.

1 like

Nou na heel wat geduld en refreshen is t gelukt :sweat_smile:

5 likes

Ik zie de newborn rompers wel op Vinted verschijnen begin van het jaar :stuck_out_tongue:

10 likes

Hier nog 1100. Jammer, dan maar geen warme dreumes deze winter.

1 like

Hahaha ik heb vannacht besteld tijdens het voeden. M’n man verklaarde me voor gek, maar ben heel blij zo te zien.

2 likes

Hahaha shit ik had vannacht moeten inloggen, sta nu in de wachtrij met 1250 wachtenden voor mij en wachttijd van een uur😭

1 like

Er wordt meestal voldoende bijgevuld en de sale duurt tot zondag

7 likes

Wtf hahahaha

6 likes

Ik krijg hierdoor zo’n last van fomo :no_mouth: Dus ja, ik sta ook in de wachtrij van ruim 2500 mensen.

4 likes

Omg ik ook haha. Terwijl ik zonder het forum dit merk niet eens kende, ik niks nodig heb en ook niet geld over heb ofzo :sweat_smile: Ik ga proberen sterk te blijven :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Hahahahaha ja dit dus. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik ben echt weer super blij met mijn Vinted aankopen. Drie pyjama’s, waarvan 2 lekker warme, in heel mooie staat en kwaliteit voor bijna geen geld (4 en 8 euro).

Mini Rodini

CarlijnQ

Liewood

13 likes

Je hebt het niet nodig! Wassen van wol is kut en grotere kans dat je iets verpest. Een romper van de zeeman/Hema is minstens de helft goedkoper en heeft nog leuke prints e.d.

25 likes

Haha ik heb twee wollen dingen gekregen van mijn zus en beiden zijn nu poppenkleertjes.

Ik heb geeeen idee waarom ik dit nu wil. Mijn kind was vorige winter zonder wol ook prima warm.

4 likes

Kon vanmorgen vroeg ook al niet meer slapen, na twijfelen toch wat besteld. Hopelijk verpest mijn man de wollen items niet met wassen :speak_no_evil:

Uiteindelijk 3 dezelfde hemdjes gekocht, in plaats van de verschillende kleuren die ik op mijn verlanglijst had gezet. Toch onderkleding en was daardoor extra korting.

3 likes