Oh pfff wat zonde, het is echt een leuk en origineel ding. Dat je zelf verhalen in kan spreken, geweldig! Nu hoop ik dat mijn zus het ook echt leuk vindt… 🥲
Ja ik ging hem net nog eens opzoeken en vind hem ook echt leuk met dat gekke mondje.
Moet wel zeggen dat mijn nichtje volgens mij sinds dat ze 2 weken oud is al doorslaapt en geen problemen heeft met naar bed gaan dus misschien dat het daarom een beetje een overbodig iets was/is
voor haar.
Anders kun je hem altijd zelf nog opeisen voor jullie eigen kind.
Ja dat is ook mn insteek inderdaad
Ben je niet in te huren als personal Vinted-shopper? Alles wat er voorbij komt van jou is zo leuk maar ik zou het er zelf niet uithalen als t langskomt in de app!
Geen idee waar ik moet zijn want ik kom hier nooit, maar hebben jullie tips voor een echt leuk kraamcadeau. Ben tante geworden:)
Een babyzonnebril is echt het meest schattige wat ik ookt heb gezien😂 dankje! Ben al de hele tijd aan het googlen, wil echt iets leuks geven, maar er is zoveel. We denken nu aan een leuk loopfietsje, babygym is ook erg leuk, maar ik weet dus ook totaal niet wat ze al hebben
Gefeliciteerd.
Ik heb van een oom voor beide kinderen zo een little dutch treintje gehad met informatie. Vond ik ook heel leuk!
En @Mexi Dankje!
Ook vet leuk. Wel direct wat geleerd; ik moet dit voortaan niet op de dag van het kraambezoek willen regelen, dat beperkt de opties😅
Ik vind de bad/kauwspeeltjes van Oli & Carol ook superleuk. Heb toevallig een winkeltje redelijk in de buurt die dat verkoopt (Lazy Lama), laatst nog de boerenkoolvariant cadeau gedaan haha.
Gefeliciteerd trouwens!
Iemand vroeg hier laatst naar een alternatief van de studio noos tassen, ik heb nu een mooie besteld bij Wallabag. Met zo’n zebra etui om alle verschoolsupplies in te doen. Leuke shop. (En 10 euro goedkoper in hun mombags)
@Mhysa dankje! Ik ging dit googlen en vind alles helemaal geweldig.
@anon50301661 Dankjewel! Haha gaat een wereld voor me open. Geen idee dat in die straat een kinderwinkel zit terwijl ik afgelopen jaren om de hoek werkte.
@Koda thanks voor de tips! Ik ga vanmiddag even door de winkels struinen en anders is gepersonaliseerd en ‘het is nog onderweg’ een goed alternatief. Het is trouwens van mijn vriends kant dus dit is een gevalletje mental load. Hij voelt nul druk.
Ik heb van @360 voor mijn derde kindje het radijsje gekregen, die is echt helemaal kapotgeknabbeld en het zag er elke keer zo grappig uit om een baby’tje aan zo’n radijs te zien knagen.
Een trui alvast voor de herfst.
En deze docs via het forum van @Coco
Dankjewel!
Past ze voorlopig nog niet maar alles op de groei
Graag gedaan!! Zie wel een outfitje verschijnen als ze ze past .
Jaaaa zeker weten
Had ik net een hele bestelling met herfstkleding bij Zara geplaatst, krijg ik een uur later een mailtje dat de dino tas eindelijk weer voorradig is. Dan maar verzendkosten