Ja en dat van ons wordt gewoon altijd opgevreten door motten HUILEN
Wow wat een gekkenhuis. Zijn die nachtvoedingen toch nog ergens goed voor (behalve dat ze natuurlijk goed zijn voor je kind ). Ik heb alleen maar zo vroeg besteld omdat ik met een reflux baby in bed zat
me verveelde en bang was dat de basic rompers in de juiste maat snel uitverkocht zouden zijn.
Hopelijk komt iedereen nog aan de beurt en hebben ze veel voorraad.
Hou op, ik had vannacht alles in mijn winkelmand gegooid en toen was ik te moe om af te rekenen.
Well, look at me now!
Die wachtrij is echt bizar . Ik had vanmorgen alles al klaar staan maar moest opeens met mijn random reader betalen. Die kon ik uiteraard toen nergens vinden.
@Solsikke ja klopt 1 okt 20% met elle shopping night. Doet name jt ook altijd wel aan mee, weet niet of het de hele collectie is (ik koop dan altijd vast broeken voor de oudste in een maat groter). Veel webshops waar ze name it verkopen doen er ook aan mee vaak.
Ik denk dat ik het vannacht tijdens de nachtvoeding gewoon probeer dat lijkt me een betere aanpak
Ja mijn mening ook. Dat gedoe met dat wassen wil ik voor een jasje nog wel doen maar vind ik voor rompers echt te veel werk
Omdat je het apart moet wassen of om een andere reden? Ik heb pas een paar items gewoon in de wasmachine gedaan. Wel op een wolprogramma uiteraard.
Ja apart wassen en ook dat het toch wel eens mis gaat zelfs op het wolwas programma. En rompers doe ik in de winter ook in de droger omdat alles zo traag droogt
Bij booztlet want ik had echt geen zin in die wachtrij.
Nu hopen dat alles groot valt want ik was vergeten dat ze een driedubbel dikke wasbare luier draagt snachts.
Misschien nog een tip; kijk ook even wat de dingen die je graag wilt elders kosten, ik heb al regelmatig bij Prenatal gehad dat dingen als een autostoel, babyfoon of traphekje daar leuk afgeprijsd lijken maar ze dan elders zelfs zonder korting goedkoper zijn.
Sorry voor dit ongevraagde advies, maar ik zou een draagzak persoonlijk pas kopen als de baby er is. Er zijn zoveel verschillende en dan kun je je er een aan laten meten die je baby én jou (en partner) het beste bevalt.
ik vind mamamazzeldagen echt een stomme naam.
noem het dan babymazzel of oudermazzel of helefamiliemazzel
ik zie het niet echt als mamamazzel om een autostoel van 350 euro voor mijn kind te kopen.
haha zo goed lees ik dus… maar dat is goed. mega mazzel
Die lamp
Ooohh die lijst afgaan en alles kopen echt mn hobby was dat Alleen al daarom zou ik nog een kind willen
Na een uur wachten gelukt hoor. Had alles al in mn mandje dus hoefde niet alles binnen 20 minuten te vinden.
Volgensmij is bij babydump nu 20% korting op bebe jou!