Sophie webster als ik het goed heb!
Die jurk wil ik ook elke keer kopen! Is er in verschillende patronen toch? Zo schattig, maar ik vind jurkjes pas tot zijn recht komen als een kindje wat kan staan dus tot nu toe nog niet gedaan.
Ik kom wel elke keer in de verleiding. ![]()
I know😭 maar moest t toch doen haha
Voor allebei de meiden en voor mezelf in maat 170, kunnen we matchen
Voor de oudste
Voor de middelste
En nog een paar vans voor mezelf. Matchen tot de Max ![]()
Waar is de broek van? En weet je al of de 170 jou past?
Oeh, waar heb je deze slag geslagen? Dat onderste setje heb ik toevallig laatst cadeau gedaan maar dat was al bijna 300 SEK (ongeveer 30 euro)
Ik moet ook echt een cadeauvoorraad aan gaan leggen, dat last minute kopen kost me kapitalen
Top thanks!
Edit: die site is te gek! Eindelijk een plek waar je tegen de Nederlandse prijzen speelgoed kunt kopen, het is hier in de winkels anders echt onmogelijk om zo’n playdoh set onder de 30 euro te vinden. Heb mijn winkelmandje helemaal vol liggen haha
Oeh leuk! Waar is die flared van?
& @jahoor het is deze broek:
https://www.zalando.nl/we-fashion-broek-orange-wf523b061-h11.html
Ik had laatst een andere flared (ook vd we) ook in maat 170 gekocht en die past ook, dus ik hoop dat deze ook past. Had er toen ook een shirt bij in maat 170/176 maar die was veel te groot (ik ben ook ‘maar’ 1.68)
Wij hadden ook al een draagzak en doek hoor, vond ik juist heel makkelijk want die hadden we de eerste week al in gebruik. Zelfs online besteld want lockdowns :’) maar dat je gaat passen is heel slim! Ik denk niet dat het met baby erbij uitmaakt eigenlijk.