Show je kinderaankopen #3

“de mazzel met je centen”

2 likes

Dan kan ik deze site aanraden, hebben wij 'm ook gekocht:

3 likes

Ook nog een pakje :joy:

2 likes

Jaja, onder de “10 minuten” druk gezwicht:

En jas nummer 3 voor de baby, van @Wonderland overgenomen:

7

8 likes

Dan hoop ik maar dat het hier goed gaat. Ik heb geen zin en tijd om handwassen te gaan doen :grimacing:

Oke niet te vaak wassen dus! Ik vind het ook zo lekker knus een baby in een wollen pakje. Ik trok hem gisteren voor het eerst zijn Engel jasje aan en dat stond zo schattig :face_holding_back_tears:

2 likes

Nutteloze info voor jou maar handig voor de rest: je moet binnen tien minuten op de website zijn vanaf dat je vooraan in de wachtrij staat. Daarna kun je zo lang als je wil op de website.

Ik ben toch gezwicht en ik heb twee broekjes gekocht. Vond ik wel handig voor onder broeken als hij op de fiets gaat of als het echt koud is. En dan hoeven ze niet zo vaak in de was haha.

2 likes

Misschien een tip: bij de kringloop zie ik heel vaak kruiken die er nog als nieuw uit zien voor 2,50 per stuk. Je zou het rubbertje dan kunnen vervangen en volgens mij zijn ze dan veilig in gebruik. Ik kon een lenen van m’n schoonzus (en 1 was prima voldoende met een maart baby), maar een eventuele volgende keer ga ik ze bij de kringloop scoren

2 likes

Haha omg ik dacht je moet binnen 10 minuten je bestelling afronden :smiling_face_with_tear:

4 likes

Nee klopt, een autostoel zou ik ook niet doen tenzij ik weet van wie ‘ie is geweest . Maar heb nu meerdere gloednieuwe kruiken gezien en als ze goed sluiten icm nieuw rubbertjes, moet het denk ik wel kunnen? Ieder moet dat natuurlijk voor zich bepalen :blush: vind het alleen zo zonde omdat je het maar zo kort gebruikt, althans wij maar een week

1 like

Mocht iemand wel 2e hands metalen kruiken willen kopen, vorig jaar is er een terugroepactie geweest van de kruiken van Label+ (oa te koop geweest bij babypark, baby-dump en bol).

Trouwens ook een tip voor de mensen die nog een kruik hebben liggen van een eerste en nu een tweede kindje verwachten. Ik heb toevallig deze week de kruiken zonder bon kunnen ruilen bij een babypark filiaal. Ze vroegen verder nergens naar!

2 likes

Ja leuk he! Als kind had ik ook zo’n luchtballon als lamp dus ik was meteen verkocht

1 like

Wij hebben leggings en bivakmutsen van Dilling en die was ik alleen als ze echt vies zijn, maar eigenlijk altijd gewoon met de rest vd was mee. 1 keer per ongeluk gedaan en dat gaat tot nu toe goed, heb niet het idee dat ze zijn gekrompen want de leggings in de maten die ze vorig jaar droegen zitten bij beiden echt nog prima. Ik was kleding op 30 graden en een wolwasprogramma is dat op onze machine ook.

Ik heb net een kinderstoel van de Lidl gekocht, mét newborn insert (heet dat zo?), mocht je niet per sé een echte triptrap willen hebben.

Dat is helemaal makkelijk! Het wolprogramma op mijn machine is veel korter dan een normaal programma en hij draait ook voorzichtiger. Voor de zekerheid was ik het gewoon apart op die stand.

3 likes

afbeelding

Teddy slaapzak & Little Dutch
Ik hoop die beren slaapzak van de Hema ook nog te kopen, telkens uitverkocht :sweat_smile:

7 likes

Hebben jullie van Dilling een bestel bevestiging gekregen? Ik heb wel een ordernummer maar verder niets…

Hahaha ja dan snap ik je helemaal!

2 likes

Ja die Lidlstoel is idd ook fijn, die heeft mijn zusje ook!

2 likes

Hmm ik zie nu op mijn account wel dat de bestelling er staat. Alleen geen mail gekregen.

Het is gewoon nog steeds druk op die site maar als ik kijk is er niet veel weg. :sweat_smile:

EDIT: Inmiddels wel binnen!

Mijn aankopen:

1 like