Ik niet, en heb met CC betaald. Had gemaild naar de klantenservice en kreeg een mail dat het gewoon in orde is, maar dat door de drukte de CC-betalingen (en misschien ook andere betalingen?) in de wacht zijn gezet (wat dat ook mag betekenen haha). En dat ik daardoor ook geen bestelbevestiging hebt gehad, maar alles wel in orde is.
Goeie tip! Ga even kijken welke wij precies hebben
Over het wassen van wol, het gaat hier eigenlijk altijd goed. Vooral in de winter draai ik elke week wel een wolwas met truien, longsleeves, wollen sokken en mutsen. Ik gebruik een wolwasmiddel en het wolwasprogramma op koud en de laagste stand vwb centrifugeren. De lucht in huis is in de winter superdroog in ons appartement, dus alle was die droogt is juist fijn om de luchtvochtigheid wat op te krikken, en het droogt daardoor ook vrij snel.
Toen ik een keer weg was had mijn vriend zijn trui gewassen maar hij was vergeten bij het wolprogramma de temperatuur te verlagen (standaard staat dat op 40 graden, heel raar eigenlijk). Die trui was enorm gekrompen en die heb ik dus nu
Deze voor m’n peuter via Vinted;
Oh wat geweldig zijn deze, waar zijn ze van?
Sophie webster als ik het goed heb!
Die jurk wil ik ook elke keer kopen! Is er in verschillende patronen toch? Zo schattig, maar ik vind jurkjes pas tot zijn recht komen als een kindje wat kan staan dus tot nu toe nog niet gedaan.
Ik kom wel elke keer in de verleiding.
I know😭 maar moest t toch doen haha
Voor allebei de meiden en voor mezelf in maat 170, kunnen we matchen
Voor de oudste
Voor de middelste
En nog een paar vans voor mezelf. Matchen tot de Max
Waar is de broek van? En weet je al of de 170 jou past?