Show je kinderaankopen #3

Ik had die ook!
Ooooh, ik mis de kleine baby in een draagdoek 🥹

2 likes

Vinted aankopen

En een nieuwe autostoel

15 likes

Ik heb flink ingeslagen :smile:
We hebben in 1 maand Sinterklaas, Kerst en haar verjaardag, dus ik ben alvast begonnen met inslaan.
Dit is allemaal voor kleuter (die wordt dan 5)
Playdoh is ook een groot deel voor de voorraadkast, daar speelt ze echt veel mee dus komt altijd van pas.
Zo’n Playmobil adventskalender hadden we vorig jaar ook (die krijgt ze dan van Sinterklaas), was een dikke hit, speelt ze nog steeds mee. Deze keer een zonder kerstthema, weer eens wat anders. Gitaar is al een jaar een wens, daar blijft ze steeds op terugkomen.

Samenvatting

Voor de cadeaukast ook het een en ander, we hebben de komende twee maanden sowieso al 4 kinderfeestjes (allemaal van kinderen die 4 of 5 worden) Ze geven hier grote cadeau’s valt me op. Ik heb alleen zelf echt geen zin om 30 euro per kinderfeestje uit te geven dus van die legosets heb ik bijvoorbeeld twee of drie besteld, kunnen we even vooruit.

Samenvatting

3 likes

Weet iemand hoe New Balance sneakers vallen?

1 like

Die Play Doh Wheels is echt geweldig voor mijn neefje dat gek is van voertuigen. Wist niet dat dit bestond dus bedankt voor de tip. :grinning:

1 like

Klein! En relatief smal

1 like

Alles van Playmobil is hier heel populair, ze houdt heel erg van rollenspel. Dus ik denk dat deze ook heel enthousiast ontvangen gaat worden!

Mijn vriend kreeg wel een rolberoerte van al die playdoh, maar als je dat steeds los moet kopen betaal je er hier kapitalen voor. (Ik mis Kruidvat :cry:)

3 likes

Ja het is misschien niet heel duurzaam maar hier krijgt ze 1 max 2 kleuren tegelijk. En als het uitgedroogd is vervangen we het door een nieuw potje.

(Dat zachter maken heb ik ook een keer geprobeerd, resultaat viel ook tegen)

3 likes

Op maat! Hier New Balance fan, al zeker 3 opeenvolgende jaren gekocht en stelt nooit teleur

2 likes

En @Ovenschaal Same here, heb dat trucje met warm water ook geprobeerd, vond het veel werk voor weinig resultaat. En het bleef ook maar kort goed.
Ze krijgt hier meestal twee kleuren tegelijk, we hebben een hele bak vol maar het komt er eigenlijk meestal op neer dat ze de nieuwste klei pakt.

Ik gebruik de oude bakjes in de zandbak of aan zee, dan voel ik me er wat minder lullig over. Ik maak ook wel eens zelf klei, met bloem. Dat is ook een succes maar ook maar beperkt houdbaar, en niet helemaal hetzelfde als playdoh. Playdoh is ook het enige merk dat ik koop, andere mereken geprobeerd maar die zijn altijd net wat minder goed (harder en drogen sneller uit)

1 like

Bij mij zijn alle 16 potjes grijsblauw van kleur :grin::grin::grin:

9 likes

Ben benieuwd! Ik heb deze zo goed als nieuwe op Vinted gekocht voor een tientje :grin:

16 likes

Super leuk! Ik ben ook dol op new balance voor de kindjes. En ze vallen indd op maat!

Ben benieuwd! Keer wat anders dan Vans en Converse, die vallen beide groot en daar zit hij nu in maat 22. We hebben nog een paar 23,5 Vans maar die zijn echt nog te groot. Heb deze NB in 23. Dus hopelijk zit dat goed!

3 likes

Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie de Ielm pakjes binnen hadden? Ik heb de 17e besteld, de 19e bericht tekregen dat het was verzonden en bij ups staat nog steeds dat ie bij label creëeren (in Roemenië) is. Is dit normaal?

2 likes

Bij mij duurde het een week, ik kreeg geen mail dat de bestelling verzonden was maar moest in de initiële mail van bestelbevestiging kijken en toen zag ik daar de gls tracker met dat de bestelling onderweg was :crazy_face:.

2 likes

Bij mij duurde het ook wel even voordat mijn Ielm bestelling binnen was.

2 likes

Ja Ielm duurt lang! Hier nu ook een week geleden besteld, denk dat ze er in de loop van de week zijn.

Hier nu de hele najaars garderobe binnen. Nu wil ik ook geen zomerdag meer zien :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik wou dezelfde vraag komen stellen! Heb ook de 17e besteld!

2 likes

Ik heb nu 3x bij Ielm besteld en heel wisselend qua levertijd… van 7-21 sagen zoiets denk ik.

2 likes