Feetje en prenatal hebben af en toe ook wel soortgelijke kleding. Maar ook niet heel goedkoop.
ik vind bij z8 op vinted wel vaak dat mensen er nog veel geld voor vragen terwijl de staat niet goed meer is. Ik haal het zelf alleen uit de sale, dan lekker inslaan
Ergernis: staat - heel goed.
Ja klopt! Kijk ik geregeld op Maar wat @Portugal zegt heb ik ook wel een beetje
@Ohappyday vanaf maat 68!
Haahhaha en ik weer door jou geinfluenced
Stella Mc Cartney jurkje via vinted. Hoop dat dit past met kerst
Dit noem ik afgedragen
Als je pech hebt ziet Z8 er na 5 keer wassen al afgedragen uit😭
Klopt wisselt wel. M zijn winterjas zag er nog heel goed uit.
Maar sommige shirt zijn heel snel lelijk. Die verkoopt ik dan ook voor weinig of geef ze weg.
Die winterjas boden ze er 40 euro voor. Bizar toch ?
Heb je een ter stal in de buurt? Voor de meisjes vind ik veel dingen wel dezelfde stijl als z8 dus misschien dat er voor de jongens ook wel wat in die stijl te vinden is.
Ik ben altijd wel bang via vinted dat mini rodini enzovoort rechtstreeks van AliExpress komen. Ik weet dat die namaak echt goed is.
Altijd foto’s van het labeltje/maatbedrukking vragen, Mini Rodini is Made in Turkey of Made in Portugal
Ik las op fb dat dat ook geen garantie bied. Soms zijn de kaartjes echt het zelfde
In wat voor maat zoek je iets van Z8? Ik bedenk me opeens dat wij als kraamcadeau een trui (sweater, rood) van dat merk hebben gekregen, alleen is het niet onze stijl. Ik heb de winkel gebeld destijds omdat ik wist waar het gekocht was, maar had de bon niet dus mocht het niet ruilen voor iets anders. Dus gloednieuw met prijskaartjes eraan. Ik kan wel even een foto maken, misschien vind je het leuk!
Maat 68 of hoger Als dat zo is mag je mij wel een foto sturen!
@Harmon thanks voor de tip! Heb er eentje in de buurt zitten dus daar ga ik snel even kijken.
Zal ik doen! Zal thuis even kijken welke maat het überhaupt is!
Wat doe je eigenlijk in dit (hele leuke!) tasje? Bij de opvang van mijn baby was het nl niet nodig.
Ahh check! Ja hier heeft dochter idd een bak voor haar kleren, knuffel en speen. Maar ja dan liggen die kleren daar dus wel vast :’)