Show je kinderaankopen #3

Welke maat heb je nodig?

3 likes

Ik stuur je even een DM!

2 likes

Kan niet slapen

26 likes

Ik heb ze net gezien bij Simply for Babies in Rotterdam. Alle kleuren en veel maten. Heb ook een webshop.

4 likes

oh lekker mandje weer Karl, allemaal Zara? Ik heb de legging versie van die leuke flared met bloemetjes, dus die wil ik zeker!

1 like

Ja is allemaal zara! Vind jammer dat er geen bijpassend jasje of trui zit bij die broek

Thnx allemaal! Ik heb maar 68 en 104 nodig en vond ze nergens tegelijk… ik ga eens kijken bij jullie tips😜

3 likes

Van de Wibra:

Ze hadden echt schattige dingen🤩

36 likes

image

Dit is het leuke aan kinderen, ik kan nog meer kerstspullen in huis halen en doen alsof het voor hun is.

Ik heb hem zelf ook meteen opgebouwd haha, kan ik er nog een avondje van genieten zoals ie hoort te zijn.

33 likes

Herkenbaar, zo aas ik op de kerstkrans van Jellycat maar zo duurrr.

2 likes

Deze is echt te leuk. Zo maar even googelen waar je deze kan kopen haha

3 likes

Van de Hema. Maar ik ben een kneus qua stylen. Als ik dit een beetje stoer wil houden, wat voor shirtje/lange mouwen romper moet ik hier dan onder doen.

10 likes

Aaah nu wil ik dit ook … ook de kerstboom, zuurstok, ALLES! Hahaha

1 like

Een gestreept zwart wit shirtje misschien

4 likes

Oee deze kan je met meerdere printjes combineren omdat het effen ribstof is! Bijv. een bloemetjesprint met een lichte kleur als basis.

Je hebt een kersenprint romper bij hema die kan er ook heel leuk onder passen!

2 likes

Toch nog wat items gevonden via vinted!

vinted 2
vinted 3

@Keroppi ik heb toevallig ook een ribstof item gekocht. Ik wil er dus een bloemetjes print romper onder dragen. Maar kan ook een effen shirt zijn zoals hier op het plaatje!

5 likes

Www.suusensuus.Nl stopt ermee en heeft 30 procent korting op veel kleren en speelgoed, ook op Konges Slöjd jassen
Www.mamanova.nl stopt ook en heeft met code Allesmoetweg 20 procent korting
Onder andere Grimms is er nog wat van

2 likes

Haha zo herkenbaar! Wij hebben de kerststal van Little Dutch, gekocht toen de oudste een paar maanden was. Had ze niks aan, maar kon ik er 1 jaar van genieten terwijl alles mooi stond :rofl:

Hij is wel echt mega leuk. Misschien dat ik hem hier op de 5 december of verjaardagslijst vd middelste zet. Onder het mom van duplo is altijd leuk en spelen ze veel mee.

Little Dutch heeft dit jaar ook een mega leuke kerstcollectie trouwens!

1 like

afbeelding

Overhemd, twee truien, muts en handschoenen. Ik vind vooral die overhemd echt zo cuuuute. Van dat dikkere flanel materiaal. Allemaal van C&A.

4 likes

Op Brickwatch kun je kijken waar hij het goedkoopste is! Ik heb hem uiteindelijk van de Duitse Amazon voor 26 incl verzenden.

@Suikerklontje ja dat vind ik ook. Al vindt m’n man het stom om het hele jaar door die kerstachtige dingen te zien dus moet ie weer naar de zolder met kerst. Ook prima haha.

Het zijn trouwens niet allemaal witte poppetjes en dat is ook wel eens leuk voor de diversiteit, dat mis ik nog wel eens bij Duplo.

3 likes