Ik wil deze ook zo graag. Voor m’n zoontje. En voor mezelf haha.
Kan niet wachten totdat hij met Lego kan spelen!
Ja mijn kind gaat zoveel Lego krijgen haha. Ik had vroeger zo’n gereedschapskist met LEGO, kon daar echt uren zoet mee zijn. Als hij het niks aan vindt zou ik dat heel jammer vinden.
Wilde eigenlijk de croissant, maar die is overal uitverkocht. De pyjama en de Smartmax zijn vast Sinterklaas cadeautjes.
Ik was bij Kruidvat en toen zag ik toevallig die Tomy eieren. Die geef ik cadeau want zijn hier thuis wel populair speelgoed en schijnt ook best lang leuk te blijven om mee te spelen.
Daarna zag ik ook nog Nijntje kiekeboe, die stond al op mijn lijstje dus ook in mijn mandje gedaan (dan kunnen de grootouders die geven voor kerst).
Daarna zag ik dat het 2+1 gratis is (33%korting) op speelgoed, dus heb ik nog iets mee genomen voor als ik ze even moet afleiden
Het is de kersenprint romper geworden
Feetje croissant pyjama
Deze schoentjes van Shoesme, een beetje RGK maar ik vond ze nog wel oké. Ik had vanochtend echt een hele nare ervaring bij de plaatselijke schoenenwinkel, ze begonnen over dat mijn dochter wel ERG LAAT was met lopen (ze is 15 maanden?) en of ik al eens naar haar enkeltjes had laten kijken want die waren te flexibel (?). En ze hadden alleen hele lelijke en hele dure schoenen dus toen thuis maar deze besteld. Hopelijk is de maat goed, ik zat net op het randje tussen 2 maten in de tabel.
Volgens mij totaal niet raar als ze bij 15 maanden nog niet lopen. Hier ‘pas’ bij precies 18 maanden.
Nou maar goed dat ik daar niet was dan, hier 18 maanden en loopt ook (nog) niet los.
Wat een onzin.
Leuke pyjama, ik heb ‘m ook! Jammer dat ze deze niet ook in mijn maat hebben, haha.
@Ludo @fullmoon nee stom toch, het waren 2 oudere dames en ze vonden het maar raar dat het consultatiebureau daar nooit wat van had gezegd want ja, de meeste kindjes lopen wel eerder hoor!!! Ze is wel echt laat!!!
Lekker belangrijk. Toen was ik er eigenlijk al klaar mee en toen toverden ze ook nog vreselijke exemplaren tevoorschijn.
Wat een stomme reactie zeg. De fysio zei hier zelf rond de 11 maanden al dat mijn dochter waarschijnlijk niet voor de 18 maanden zou lopen (ze is nu 16 maanden en het gaat idd nog wel ff duren haha). En oooh wat een schattige pyjama haha
Pff wat een onzin, die van mij was ook 17 maanden voor ze liep. Ze zullen wel veel schoenen verkopen als ze zo aardig zijn tegen alle klanten
Feetje pyjama en donsje laarsjes. Hoop dat ze passen… heb ze een beetje ruimer gekocht omdat ik ze vooral gekocht heb voor wintersport in januari.
De arts van het consultatiebureau zei me dat haar zoon met twee jaar zijn eerste stapjes zette en inmiddels marathons rent.
Wat een idiote verkopers.
Nouja zeg! Trek je er niks van aan hoor. Mijn dochter liep met 20 maanden en je merkt nergens aan dat de wat later was dan haar leeftijdsgenootjes. Ik was er toen heel onzeker over maar dat is echt nergens voor nodig.
@appa wat grappig die eitjes had ik afgelopen zomer op vakantie gekocht in zo’n grote Franse supermarkt. Sindsdien zijn ze dé hit hier in huis zowel bij de dreumes als de peuter! Er zijn al wel wat eierhoedjes kwijt dus misschien maar een reserve set halen bij Kruidvat.
De baby van mn vriendin wordt 1 jaar. Is qua lengte gewoon gemiddeld denk ik. Welke maat zal ik als pakje kiezen om cadeau te doen? Of mutsje oid? Snap er niks van, als iemand me tips kan geven heeel graag haha.
Dit is echt de beste slaapzak die er bestaat vind ik
Ik zou voor 86 gaan. Volgens mij is 74 gemiddeld en met 86 zit je dan altijd goed/gezellig baggy