Show je kinderaankopen #3

Voor wie er op zat te wachten… Er is weer 20% korting bij Lindex :grinning:

En nog wat basic lange mouwen rompers met dubbele rij knoopjes.

8 likes

Dat is deze:

https://www.wehkamp.nl/a-la-wandkleed-60x52-cm-60x52-cm-16531156/?origin=orderdetail_product_image

Maar is wel best groot! 50x60

2 likes

Wij nemen iedere dag speen en knuffel weer mee naar huis, en slaapzak aan het einde van de week. Dus dan is zo’n tasje ondanks een bak op de groep wel handig.

Lijkt me trouwens zo moeilijk als je de groep niet op mag om gedag te zeggen :worried: is dat nog steeds zo bij veel kdv? Onze opvang is volgens mij heel soepel geweest, met 1 ouder tegelijk mocht je nog de hele tijd de groep op.

Bij ons is dat niet meer zo. Maar het was ook niet heel erg, want I zijn groepje zit echt naast de hoofdingang en de leidsters namen ook buiten heel erg de tijd voor iedereen, dus viel mee. Maar wel leuk dat het nu weer mag!

Laat je binnenkort een keer het hele kamertje zien? Ben zo benieuwd :see_no_evil:

2 likes

Jawel heb ik gedaan! En ik vind hem goed gelukt maar heb er uiteindelijk wel voor gekozen om het uit de hand te doen omdat het strak afplakken echt een hel was.

Was wel stressvol :joy::joy:

1 like

Ja doe ik! Mn vriend moet nog wat dingen ophangen en dan is het klaar. Kan alleen even duren omdat mn vriend duidelijk geen nesteldrang heeft :joy:

1 like

Heb wel deze halve foto

51 likes

Juist super leuk dat het niet mega strak afgeplakt is. Heel leuk kamertje!

3 likes

Oooh wat leuk gedaan! Vind het juist heel mooi zo los uit de hand.

@SpeedOfSound eerst even oefenen op een groot karton? Ik zou het ook eng vinden haha.

@Nowayjose thanks! Net even met 31 graden in de zon alvast wat herfst en winter spul gekocht.

9 likes

Wat mooi! Had je al die kleurtjes al of mini testertjes kopen bij een bouwmarkt? Ik wil dit ook haha.

1 like

Alles Zara :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik denk dat het daar ook wel moeilijk mee word eigenlijk, omdat je daar ook zo op moet drukken…Of eerst even oefenen.

Ik deed de boog in een beweging met een kwast en daarna met een kleinere kwast werkte ik het bij.

Je kunt van die kleine potjes laten maken (is alsnog teveel) kosten vaak 5/6 euro per kleurtje. Ik heb ze bij de gamma laten mengen.

En ik had gewoon bij de bouwmarkt wat kleuren bij elkaar gekozen die ik mooi vond. En dan nam ik die staaltjes allemaal mee naar huis en heb ze eerst op de muur geplakt want in de bouwmarkt ziet het er altijd anders uit

Ik volg haar op insta. Zij heeft ook behang in de vorm van een regenboog. Als je het niet aandurft om te verven :wink:

Ooh ik vind tuinbroekjes zo leuk. Maar m’n zoon lijkt er niet het juiste lichaam voor te hebben. Ze zitten nooit goed helaas. Waar zijn deze van?

Ik heb de eerste dingen in maat 50 en 56 al opgeruimd omdat die niet meer passen. Dus ik vond dat ik mijn verdriet (waarom ben ik daar verdrietig om? geen idee) mocht weg shoppen. Onderstaande dingen zijn van H&M.

En dit jasje had ze laatst van mijn moeder gekregen (hema), alvast voor het najaar/de winter

20 likes

Zo schattig allemaal :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

In totaal 14 euro kwijt bij de Intratuin.

13 likes