Show je kinderaankopen #3

Hahaha hier ook team Kerst inderdaad, dus hij heeft geen keuze!
Lijkt me ook zo leuk dat ik ‘m dan volgend jaar met Kerst weer tevoorschijn kan halen.

3 likes

Mensen hier die de smartmax voor de kinderen hebben? En dan bedoel ik echt de staven alleen… is 1 grote set voldoende of.?

Deze is zo leuk he! Ik heb hem ook gekocht en onderverdeeld in 24 zakjes. Wordt de adventkalender voor mn zoontje.

3 likes

Oh dit is zo slim! Dat ik daar niet aan gedacht heb. Ga ik onthouden voor volgend jaar!

1 like

Oh geweldig, gereedschap en werkbank zijn hier ook groot succes. Een bouwvakkershelm is ook leuk, toen mijn zoontje die kreeg, zei hij: “nu kan ik écht bouwvakker zijn” :joy:

3 likes

Voor mijn nichtje voor Sinterklaas. Ja, ik ben zo iemand die maanden van te voren cadeaus regelt

12 likes

Joh, ik heb al kerstcadeau’s in huis :joy:.
Maar wij doen (nog) niet aan sinterklaas.

Gister weer even wat bij gehaald.

13 likes

Dit bedje alvast voor kerst gehaald. En dan krijgt ie voor sint een popje. Ga er nog wel een leuk dekentje voor haken.

15 likes

Kan niet wachten tot ik ook dit soort dingen kan geven! Kan ze lekker met papa gaan klussen :sweat_smile:

1 like

Met een zwarte maillot die bij thuiskomst opeens allemaal glitter hartjes erin had :woozy_face: dus die ga ik ruilen.

10 likes

Glitter hartjes klinkt juist goed!

4 likes

De meiden mochten zelf wat uitzoeken, dus allebei die fantastische roze rok met trui met hartjes pailletten. En allebei de glitterjurk voor kerst, super pretty. En ze hadden nieuwe panty’s nodig.

& 15% korting bij H&M

14 likes

Ik had dus tijdens mn bevalling (ongeveer vanaf het moment dat ik serieuze weeën kreeg (denk om de 3 minuten) dat ik begon te klappertanden, alsof ik koorts had. Heel irritant, maar dat kan kennelijk gebeuren als je weeën hebt. Wist ik dus niet haha

7 likes

En nu ging ik even zelf kiezen:

5 likes

oh waar heb je dat play doh haar knippen gekocht en hoe heet het?

1 like

Van de WE! Wellicht hebben ze ook zulk soort in volwassen maten?

1 like

Je hebt ook bij Lidl tandarts, ijsjes en kapper klei:

3 likes

Je hebt hem ook met paw patrol:

Ik heb deze gewoon bij een speelgoedwinkel gekocht, top 1 toys of toy champ denk ik.

7 likes

Screenshot_20221030-193340_H&M

Screenshot_20221030-193414_H&M

Hysterische pyama en broek met eenhoorn bij de knieën wilde de peuter zelf graag.

7 likes

Alles van de action! Volgens mij gewoon iets met play-doh kapperssetje. Je hebt ook uitgebreidere.

@Grey oh die is heel leuk!

1 like