Show je kinderaankopen #3

4 likes

Jaa deze is voor kerst, ook een beetje op de gok qua maat, want hij is vrij tenger

2 likes

Voor in z’n keukentje.
Denk dat we het bewaren voor kerst of z’n verjaardag om te gaan geven.

16 likes

Wat super leuk! Waar koop ik dit?
En welk keukentje heb jij?

2 likes

Kruidvat! 2e halve prijs nu, zijn 7,99 per stuk.
En ik heb het standaard ikea keukentje.

2 likes

Dat koffiezetapparaat is echt een groot succes hier!
Edit: oh haha dat zegt @anon3219017 ook net

4 likes

Ah wat leuk om te horen!
Hij kan ons nespresso apparaat bedienen en staat iedere ochtend te springen om het te mogen doen. Ik verwacht dat hij heel blij gaat worden als hij z’n eigen apparaat heeft waar hjj onbeperkt koffie kan gaan zetten haha

6 likes

Oh hier precies hetzelfde! 1,5 jaar maar weet serieus welke knopjes hij in welke volgorde moet indrukken.
Wat een leuke aanbieding nu! Thanks.

6 likes

Pas op wel met die stukjes boter want die zitten hier de godganse tijd vast in die broodrooster doordat ze er ook precies tussen passen en dan werkt het hele mechanisme niet meer (en het is echt een kutklus om het er weer tussenuit te krijgen, zeker met een ongeduldige peuter ‘is het er al uuuiiitttt?’ naast je)

4 likes

Brood lanceren! Dat klinkt als iets voor mijn zoontje :smiley:.

En dat klinkt wel heel luxe… nog even en ze komt het boven op bed brengen haha.

5 likes

Haha goed dat je me waarschuwt! Zie dat scenario hier ook wel gebeuren :’)

2 likes

Naar aanleiding van alle enthousiaste reacties hierboven. Nu nog een keukentje :smiley:

19 likes

Ik ben ook maar gaan kijken :smiling_face_with_tear:
Vind nu zo’n lastige leeftijd (1jaar) om leuk speelgoed te vinden.

11 likes

Oh die laatste heeft mijn dochtertje gekregen van de gastouder voor sinterklaas vorig jaar! was echt een grote hit! Ze is nu 2,5 en (eigenlijk) te oud ervoor. Maar ze speelt er nog steeds mee. Dus nu gaat ze de bloemen benoemen.

2 likes

Voor Sinterklaas/Kerst. We wilden liever 1 groot cadeau want hij komt al om in het speelgoed. Hij krijgt wel nog wat kleine dingetjes van opa’s en oma’s.

10 likes

Ooh heel gaaf! Waar hebben jullie die gekocht?

Oh top dit! Ik heb de werkbank en bloemen en twijfelde welke ik ging houden, maar ga voor de bloemen!

3 likes

Die ‘sale’ zou ik me niet teveel van aantrekken want die hebben ze altijd.

5 likes

Super gaaf, dankjewel voor de tip! Prachtig kerstcadeau om samen met opa en oma te doen

1 like

Zo leuk, al die keukenaccessoires! Wij hebben nu het tostiapparaat en een paar houten pannetjes met groenten enz. A krijgt voor Sinterklaas een houten blender en een tipje voor morgen. Ik ga bij de Aldi morgen een houten sushi set halen:

8 likes