Valt iets groter uit dan verwacht helaas nu moet ik wachten tot ze het aankan. De 2 truien met kraagje en de broekjes links zijn zoooo lekker zacht. Ik wil ze voor mezelf hebben
Edit: ik bedoel de broekjes rechts, niet links!
Valt iets groter uit dan verwacht helaas nu moet ik wachten tot ze het aankan. De 2 truien met kraagje en de broekjes links zijn zoooo lekker zacht. Ik wil ze voor mezelf hebben
Edit: ik bedoel de broekjes rechts, niet links!
Leuke items, waar zijn ze van? Ik ken iemand die erg fan is van dino’s, die kan ik hier wel blij mee maken denk ik.
Van welk merk zijn deze kleren? Kan het net niet goed lezen/herkennen. Dit is echt precies mijn smaak
Wat een leuke kleertjes! Hoe groot valt het? Zou je het bijv vergelijken met de maatvoering van H&M? Dan weet ik ongeveer welke maat ik moet bestellen.
Edit @LegallyBlonde kiabi!
Het is belgisch/frans! Maar heeft gelukkig ook een Nederlandse webshop, kiabi.nl. Je moet wel goed zoeken naar de leuke kleertjes vind ik.
@Grey ik heb zelf niets van h&m voor mijn dochter dus dat durf ik niet te zeggen! Ik moet zeggen, het is net binnen en ik moet het nog wassen dus ik heb het nog niet aangepast bij haar. Misschien dat het gewoon groot oogt hoor want andere kleren die ik al eerder had besteld vielen wel gewoon op maat… Hier ben je dus helemaal niets mee opgeschoten, sorry😂
@Grey ik vind Kiabi echt heel klein vallen. Wij hebben deze vakantie in Frankrijk shirtjes voor de oudste daar gekocht. Ze was toen net 4 en die shirtjes heb ik in maat 6 jaar gekocht en die zitten perfect.
Haha oké, dan gok ik toch op haar eigen maat en anders past ze het vast tegen de winter wel
Edit : oh zie nu de reactie van @Unquestionable… Wat raar. Beetje Zara maatvoering dus Iemand anders nog ervaring met hoe kiabi valt?
Wisselend. Baby kleding had altijd rare maatvoering vond ik. En kinderkleding viel net iets te klein.
Die bovenste trui en dat onderste setje heb ik ook in mn h&mmandje zitten haha. Trui voor allebei. Wil alleen nog ff goed kijken wat ze nog meer hebben alvorens ik weer 6x aan het bestellen ben.
Thanks! Bedenk mij nu dat ik hier een romper met kraagje van heb gekregen uit Frankrijk van familie. Staat 9 maanden in, maar mijn dochter van bijna 5 maanden past hier echt prima in. Nou is ze niet heel klein, met haar 63 cm en ruim 6 kilo. Maar valt wel een beetje Frans petit heb ik het idee.
Ik heb deze slofjes besteld omdat hij bijna uit z’n 12cm slofjes is en deze zijn 13,5, maar nu zijn ze dus nog 1,5 cm te groot. Wat is jullie ervaring met de groei van voetjes van rond 1 jaar? Gaat dat snel? En hoe snel gaan ze met harde zolen lopen wanneer ze eenmaal lopen? I maakt totaal nog geen aanstalten en staat nog niet eens, is nog helemaal in z’n element met kruipen, maar had deze wel echt bedacht om te oefenen met lopen… wil niet dat ze dan nog steeds te groot zijn
Oooo wat een geweldige webshop! Dit is ook echt mijn smaak
Hoe vallen de maten?
Edit: ow ik zie nu dat het dus groter uitvalt dan verwacht haha!
Edit 2: heb gelijk een bestelling met 2 maten gedaan ( eigen en 1 groter) dus kan het dan wel even terugkoppelen @grey, hier een lange dunnen baby van nu 71 cm).
Ik vind Kiabi ook heel klein vallen, ongeveer 1 maat kleiner dan hier. In Frankrijk werken ze met maanden als maatvoering. Mijn dochter van bijna 4 maanden draagt nu kleding maat ‘6 maanden’ van Kiabi. Volgende maat is maat ‘9 maanden’ en ik gok dat ze die over 2 maanden aan kan.
Op Vinted kan je heel veel Kiabi vinden. Ze hebben soms ook mooie hydrofiele salopettes/boxpakjes, de vestjes vind ik ook leuk. Andere dingen zijn wat minder mijn smaak. Als je zoekt op maat + merk + kleur dan vind je wel mooie dingen.
Edit: ik zie dat ze op de website wel normale maatvoering aanhouden
Ik heb al besteld! Heb je dan ook maat 71 besteld? Haha. Zag die maat bij een aantal items staan, had ik nog niet eerder gezien. Ik heb een paar dingen in 68 besteld en een paar in 71. Ben benieuwd!
Meteen maar even m’n aankopen showen. Dit is wel van de afgelopen tijd, niet alles in een keer gekocht. De jongste was uit haar kleren gegroeid dus daar veel voor gekocht.
Voor de oudste:
Voor de jongste: