Show je kinderaankopen #3

afbeelding

14 likes

Onze dochter heeft ook zo’n vestje als de laatste, maar zijn die er eigenlijk ook voor volwassenen? Ik vind hem zelf ook super leuk🤩

1 like

Bijna 1 is ze :heart:
Als we thuis komen krijgt ze deze!

Met gratis tas en 10% korting voelde ik me echt een mega goeie deal aan de haak geslagen hebben :joy:

9 likes

Dit is echt de grootste hit bij ons op vakantie, met heel veel dank aan @Zeezout :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Deze nog van kruidvat

9 likes

Heel mooi allemaal samen

1 like

Ik dacht ‘huh, een wagen van 4 of 5 jaar oud is toch geen oud besje?’
Ik ga even in een hoekje zitten huilen.

11 likes

Aah ook mijn stijl dit! Die stoel is van de Jysk toch? Zit die lekker? Ik twijfel om hem ook te kopen, maar denk dat ik de eerste tijd toch meer vanuit bed ga voeden enzo. Waar is de mobile van?

Oke, niet zelf gekocht maar tel hem toch mee;
Schoentjes van shoesme.

Eigenlijk helemaaaal niet mijn smaak, maar heb veel goede verhalen gehoord over schoenen van shoesme. En aangezien N. nog niet los loopt, heel af en toe tussen ons in, èn mijn schoonmoeder voorstelde deze te kopen, dacht ik “ach, waarom niet? Ze zijn best schattig. Ofzo.”

19 likes

Poppenwagen via marktplaats.

21 likes

Same!!

Mega hysterische mobiel.

Ook hysterisch

16 likes

Die mobiel is superchill!! Lekker lang muziekjes en hij kan ook draaien zonder geluid als je t ff zat bent (volume dan helemaal naar beneden drukken).

2 likes

Waar is die mobiel van?

1 like

Van Tiny Love. Wij hebben hem ook en mijn dochter vindt het fantastisch!!

2 likes

Is dit serieus een ding? Waarom zou je een buggy jatten als je gewoon een dagje uit bent? :flushed:

Gebeurt ook bij center parcs bij het zwembad, daar hebben ze bij de ingang zon plek voor buggys/wandelwagens. Is vrienden van ons overkomen en wij hadden hem toen we een weekend weg waren om die reden ook met een fietsslot vast staan.

Ja en de muziekjes zijn ook gewoon aan te horen als volwassenen :pray:t3: Dat vond ik zelf wel chill

1 like

Idd van tiny love, die hebben heel veel van dit soort kermis dingen :joy:

1 like

Wat achterlijk dat dat nodig is zeg, dat zou ik echt nooit verwacht hebben.