Show je kinderaankopen #3

Mensen jatten raarste dingen. Zelfs keer ingebroken in auto… alles laten zitten behalve rugzak van kind en een kortingsbon voor Disney. Al die moeite voor dat…?

Ik zou dat dus echt niet durven gewoon. Je kind stelt dan toch ook vragen :joy:? Dan loop je de hele dag met een extra buggy. Zou echt angstzweet over m’n hele lijf hebben dat iemand me ziet lopen met dat ding en denkt: wtf die is van mij.

1 like

Er is een keer ingebroken in m’n auto, toen werden de oreo’s gejat maar m’n drop niet haha :laughing:

Ontopic: een mobile waarvan het geluid uit kan is heel fijn!

4 likes

Ja handig! Doen we eigenlijk overal wel. Bv in Disneyland mee naar binnen genomen en dan per attractie vastzetten. Ik geloof niet meer in de goedheid van de mensen.

Maar dat inderdaad, wat moet je opeens met een buggy die je eerst niet nodig had? Of laat je dan je eigen buggy achter?
Mensen zijn echt onvoorstelbaar raar af en toe…

2 likes

Oke, ik kom terug op mijn oordeel, N. heeft ze vandaag aan gehad en ik vind ze fantastisch :joy::heart_eyes:

6 likes

Ik ben echt nog steeds in shock haha. Ik was vandaag naar een mega kermis achtige iets. En zat overal te kijken of mensen hun kinderwagen lieten staan of met een lege liepen :joy:.

2 likes

Ik denk dat vele het echt niet doorhebben dat het gestolen kan worden. :sweat_smile: koop je zo’n dure Joolz is die opeens weg. Ze hebben als 2e hands nog best een hoge prijs. Een normale fiets is meestal goedkoper en doen we wel massaal op slot.

3 likes

Ja als je het zo uitlegt klinkt het superlogisch, maar ik had tot gisteren hier dus ook precies nooit over nagedacht. Mind is blown haha.
Nu hebben wij een tweedehands voor 50 euro, maar toch, je staat raar te kijken als je wagen opeens weg is.

1 like

Ja je kunt voor de prijs van een nieuwe merk kinderwagen ook een redelijke auto kopen al :sweat_smile:

1 like

Stoeltje en kussen van Casa

13 likes

Is er iemand die dit jasje in een 104 wil verkopen? Mijn dochter heet Pepper en we zijn dit jasje kwijtgeraakt!! (Geen idee hoe en breek mijn nek er al weken over)

4 likes

Ahh jammer, 104 of 110 zou helemaal te gek zijn. Hij is in de uitverkoop geweest bij de Zara.

2 likes

Yesss ik heb al lopen speuren op Vinted, maar helaas nog niet gevonden!!

Lief! Dankjewel!!

19 likes

Bedankt voor de tip, ik wilde dit ook kopen voor mijn zoontje van bijna 1. Toch net even leuker met een opbergzak en die korting, dus heb besteld :slight_smile: Hoop dat ie het leuk gaat vinden. De wobbel vond ik ook zo duur en daar heeft eigenlijk geen van mijn kinderen mee gespeeld.

2 likes

Voor de opvang en via vinted

3 likes

Van Lindex voor volgend jaar (hoop ik). 50% korting of meer sale en daar nog 20% af! (ik heb van veel dingen 2 stuks dus is nog goedkoper dan t lijkt op screenshot)

4 likes

Heel leuk! Van welk merk is deze? Kan het net niet lezen, Name it?