Yes thanks heb hem gevonden! Nu alleen de maat nog bepalen lastig want de baby komt pas in november zou je zeggen dat 62 te doen is of zou hij er dan pas na een paar maanden in kunnen? 56 klinkt weer alsof hij er snel uit is gegroeid… zo lastig die maten in het begin!
Thanks voor het meedenken! Heb hem besteld in maat 56, dan kan hij hem nog in de winter aan
Ik zie helaas geen sale bij Dilling in NL… misschien komt dat nog?
Oh wat een mooie print!
@Ovenschaal Ik had m’n winkelmandje al klaar staan haha. Maar lief dat je het deelde! Hopelijk komt de sale er wel
Zijn eerste echte schoentjes

En HEMA rompers 2+1. Ik vind die Kikker serie zo schattig! Love Kikker
Voor iedereen die nu denkt ‘ik moet ook snel iets kopen in de aanbieding’: ze hebben altijd korting
@Koda wel een heel fijn pak, ik ga er voor dit jaar ook weer eentje kopen!
Kiabi bestelling is binnen. Toch wat ruimer uitgevallen dan gedacht (dochter is 3 maanden) maar het kan maar alvast in de kast hangen
Hoe is de kwaliteit? Ik heb daar een paar jaar geleden wel eens besteld en toen was het 3 keer niets.
De shirtjes (links) met kraagje zijn wat dunner maar verder vind ik alles er goed uit zien. Oogt totaal niet cheap en vind de kwaliteit goed.
Deze sweaters van Tiny Cotton samen voor 20,- gescoord (ipv 120,-). Mega sale (Mazzel Markt) nu bij Mini Boss in Deventer, dus voor wie in of in de buurt woont, go
Omg wat leuk die stoel
Voor een verjaardag
en
Besteld voor mijn toekomstige neefje(s)/nichtje(s) (tweeling)
Oh en @Karl_Lagerfeld Ik heb vanavond de turtle alvast aan mijn zus gegeven en ze waren echt ontzettend enthousiast en we hebben hem ook even geprobeerd, hij is zo ontzettend leuk en een schattig formaat haha, ik zeg eis hem op!
Heb jij deze ontvangen? Ik had dus ook besteld, niks meer gehoord van ze en ging toen reviews lezen die waren niet heel goed. Hoop dat ik het nog ontvang, heb gelukkig voor After pay gekozen
Ja, binnen 2 dagen