Show je kinderaankopen #3

Ik had vorig jaar dus ook besteld in de Dilling sale, maar na 1 wasje was de wollen romper helemaal vervilt en gekrompen :sob: Eigen schuld omdat ik niet voor 1 romper een wolwasje wil draaien en hem goed schoon wilde.
Maar was jij al je wollen spul apart? En dan met wolwasmiddel?

Zit te twijfelen om het dit jaar opnieuw te proberen, vind het denk ik toch teveel gedoe.
Hij heeft van Dilling wel ook een romper van heel zacht katoen, die is echt top :+1:

1 like

Dat is idd de reden dat ik geen wol meer koop - behalve 2 setjes voor kamperen en koude dagen :sweat_smile:

Ik gebruik geen wolwasprogramma, was het op 30 graden mee met de rest en dat gaat prima met alle wollen kleding (ook eigen truien).

Waar is het stoeltje van :heart_eyes: ? Mega leuk!!

1 like

Ah wat jammer! Had gehoopt dat het een webshop zou zijn die ook naar Nederland verzond. Ik ga maar eens opzoek naar iets dat er op lijkt want hij is zo leuk!!

Wat ovenschaal zegt @Lilo
Ik heb een keer bij een andere webshop gehad dat Nederland er ook niet bijstond. Toen ik contact opneem bleek dat ze dat het geen probleem was. Ze hadden er alleen niet aan gedacht om het te benoemen omdat ze geen eerdere orders uit NL hadden gehad. Hoe ze dat voor zich zagen als die optie er dus niet was weet ik niet, maar goed het kon dus wel!

2 likes

Hmm, ze reageren ook niet. Ik hoop dat ik het nog ontvang, wel heel vervelend . Eerste keer dat ik er bestel en dus ook direct de laatste.

1 like

Ik had dat jurkje besteld via vinted. En dat pakje ernaast wel als favoriet opgeslagen en nu heeft ze dat er bij opgestuurd :flushed: weet nog niet of het een foutje is of bewust

17 likes

Dat vestje heeft ie in elke maat wel gehad in een ander kleurtje. Het werd weer tijd voor een maat groter.

9 likes

As je googled kom je er op uit dat ze onderdeel zijn van June en Julian ofzo iets. Die schijnen wel te antwoorden…

Die twee beige truien had mijn zoon ook vorig jaar en heb ze nu toevallig ook weer besteld in een maat groter! Zijn fijne truien.

1 like

Vallen de rompers groot of klein? Mijn dochter gaat nu langzaam richting maat 68. En zou graag willen dat ze voor de verandering wat langer met haar kleding kan doe .

1 like

Vinted, kleertjes zijn allemaal van Zara

1 like

Van de Zeeman :blush:

12 likes

Hier dus zo jaloers op :joy::joy: maar helaas nogal ver, haha!

Echt leuk indd die stoel! Misschien als we er 100 tegelijk importeren voor hier, dat het wel kan :laughing:

3 likes

Ah vind em echt fantastisch! Heb ze de vraag gesteld of ze idd ook naar NL sturen, wacht nog op antwoord dus ben benieuwd.

2 likes

Ik wil kleding bestellen voor N voor het najaar/winter maar twijfel echt welke maat. Uiteindelijk blijven ze langer in een maat toch? 🥲 Ze zit echt al een poosje in 86 nu, sommige dingen draagt ze nog in 80. Ik weet niet of ik 86 kan bestellen of 92 moet doen. Dan maar weer allebei en de helft terugsturen. Ze is overigens 16 maanden (14 gecorrigeerd).

Mee eens !

1 like

Yes hier vooral 92 gekocht en een paar dingen in 86. Ik vind het ook lastig omdat ze voor m’n gevoel al heel lang maat 86 draagt!

1 like