Show je kinderaankopen #3

Ik had dat jurkje besteld via vinted. En dat pakje ernaast wel als favoriet opgeslagen en nu heeft ze dat er bij opgestuurd :flushed: weet nog niet of het een foutje is of bewust

17 likes

Dat vestje heeft ie in elke maat wel gehad in een ander kleurtje. Het werd weer tijd voor een maat groter.

9 likes

As je googled kom je er op uit dat ze onderdeel zijn van June en Julian ofzo iets. Die schijnen wel te antwoorden…

Die twee beige truien had mijn zoon ook vorig jaar en heb ze nu toevallig ook weer besteld in een maat groter! Zijn fijne truien.

1 like

Vallen de rompers groot of klein? Mijn dochter gaat nu langzaam richting maat 68. En zou graag willen dat ze voor de verandering wat langer met haar kleding kan doe .

1 like

Vinted, kleertjes zijn allemaal van Zara

1 like

Van de Zeeman :blush:

12 likes

Hier dus zo jaloers op :joy::joy: maar helaas nogal ver, haha!

Echt leuk indd die stoel! Misschien als we er 100 tegelijk importeren voor hier, dat het wel kan :laughing:

3 likes

Ah vind em echt fantastisch! Heb ze de vraag gesteld of ze idd ook naar NL sturen, wacht nog op antwoord dus ben benieuwd.

2 likes

Ik wil kleding bestellen voor N voor het najaar/winter maar twijfel echt welke maat. Uiteindelijk blijven ze langer in een maat toch? 🥲 Ze zit echt al een poosje in 86 nu, sommige dingen draagt ze nog in 80. Ik weet niet of ik 86 kan bestellen of 92 moet doen. Dan maar weer allebei en de helft terugsturen. Ze is overigens 16 maanden (14 gecorrigeerd).

Mee eens !

1 like

Yes hier vooral 92 gekocht en een paar dingen in 86. Ik vind het ook lastig omdat ze voor m’n gevoel al heel lang maat 86 draagt!

1 like

Ja, heel erg mee eens! Zo jammer.

2 likes

Dat viel me laatst ook op ja! Jongens collectie is vaak sowieso kleiner in de winkels en veel minder leuke dingen, echt stom.

Edit; wat ik dan weer jammer vind bij de meisjes collectie is dat er gewoon teveel roze is! Vind roze wel leuk maar er bestaan ook nog andere kleuren hoor :joy:

3 likes

Klopt. Veel winkels is de jongens collectie veel kleiner.
Maar Zara vind ik online altijd wel erg leuk.

1 like

Ah ja, helemaal mee eens. Ik vind het zelfs in maat 80 al veeeel minder leuk dan in de babymaatjes. En waar in babymaatjes best veel leuke genderneutrale dingen te vinden zijn, wordt dat in grotere maten steeds moeilijker. Alles heeft voor mijn gevoel óf ruches, extreem veel bloemen of is compleet roze met hartjes, óf een print met auto’s/dino’s, tekst met stoer of uitsluitend groen/blauw/donkergrijs gekleurd. Zo jammer

4 likes

5 likes

Haha dan kun je in ieder geval voorlopig vooruit met 92! Hier worden de eerste leggings/broekjes wel een beetje hoog water maar 92 is echt nog aan de lange en wijde kant.

1 like

Alles zara!