Ja, heel erg mee eens! Zo jammer.
Dat viel me laatst ook op ja! Jongens collectie is vaak sowieso kleiner in de winkels en veel minder leuke dingen, echt stom.
Edit; wat ik dan weer jammer vind bij de meisjes collectie is dat er gewoon teveel roze is! Vind roze wel leuk maar er bestaan ook nog andere kleuren hoor
Klopt. Veel winkels is de jongens collectie veel kleiner.
Maar Zara vind ik online altijd wel erg leuk.
Ah ja, helemaal mee eens. Ik vind het zelfs in maat 80 al veeeel minder leuk dan in de babymaatjes. En waar in babymaatjes best veel leuke genderneutrale dingen te vinden zijn, wordt dat in grotere maten steeds moeilijker. Alles heeft voor mijn gevoel óf ruches, extreem veel bloemen of is compleet roze met hartjes, óf een print met auto’s/dino’s, tekst met stoer of uitsluitend groen/blauw/donkergrijs gekleurd. Zo jammer
Haha dan kun je in ieder geval voorlopig vooruit met 92! Hier worden de eerste leggings/broekjes wel een beetje hoog water maar 92 is echt nog aan de lange en wijde kant.
Alles zara!
Haha ja ik zag jou laatst dat wollen winterpak posten, die gaat tot maat 80 en ik bedacht me dat ik dat echt niet meer hoef te proberen! We hebben nog 1 romper in maat 74/80 en die zit als een soort dwangbuis dus moet nodig uit haar kast gehaald worden, want het is gewoon sneu als ze die aan heeft.
Misschien leuk om aan de hand hiervan wat tips met elkaar te delen? Persoonlijk vind ik shoppen voor mijn zoontje helemaal niet moeilijk en vind ik veel leuks. Hij gaat nu richting maat 86.
Ik shop wel vooral online, misschien maakt dat nog verschil.
- Arket
- Zara
- Name it
- Maed
- soms H&M
- Tiny Cotton
- Donsje Amsterdam (leuk, maar duur)
Denk dat praktisch alles hiervan komt.
Ja het is al snel van die RGK kleding hè. Met van die onnozele teksten als California Beach Club 1979 ofzo. Ik moet nu met maat 74 al zoveel beter zoeken dan eerst. En ik wil gewoon goedkope kleding, er is best wel duurdere kleding die leuk is maar dat vind ik gewoon zonde.
Bij de Zeeman hebben ze tot maat 86 zoveel leuks. Maar daarboven wordt het heel snel RGK . Hoogste tijd om een nieuwe baby te maken…
Nou echt hè. En de collectie vanaf maat 92 vind ik kinderlijker dan die voor babies, daar hebben ze veel leuke neutrale kleuren. De meeste dingen zijn met Dino’s of stomme teksten.
Heb wel een trui met allemaal voetballen erop gekocht daar en dat is nu de lievelingstrui van hem haha.
Volgens de bewaarfolder komt die jas er tot 128 verder helemaal mee eens, hoe groter de maten hoe lastiger het wordt vind ik en voor jongens nog lastiger dan voor meiden.
Bij ons zijn ze nog niet binnen helaas, geb mn zinnen er ook opgezet. Was vorig jaar de ideale tussenjas voor K., maar nog te groot voor R. Nu. Vond hem idd wel klein vallen.
@SpeedOfSound hoe vind jij stella mc cartney vallen? Ik heb wat dingetjes gekocht voor als ze wat ouder is maar vind het er best klein uitzien? Of valt dat mee?
Haha wat toevallig, ik heb net de groene meegenomen en bij de HEMA ook nog deze in een maat groter, dan komen we denk ik de herfst/winter wel door!
Verder uitverkoop shoppen bij HEMA, hopelijk voor volgend jaar
En shirtjes met lange mouw van de zeeman
Je vergeet legerprint gecombineerd met neonkleuren
Haha ohja neon kleuren inderdaad.
Elke keer kijk ik weer voor wat leuks, maar heb al zolang niet gekocht voor hem daar.
De kindermaten komen nog binnen, deze week zijn alleen de babymaten geleverd. Dacht net op weg naar huis ff kijken of ze er inmiddels hangen dus had het ff gevraagd. Paraplu’s kregen ze ook nog binnen, lijkt me zo leuk nu voor K. haha. En wow 104 al, wat gaat hij hard! Denk dat hij K. inmiddels voorbij gaat? Die zit nog prima in 92!
Heb voor R. de gele meegenomen, in 80. Ze zit nu in 74 sn heb van K. van vorig jaar nog een rode met teddy dus mocht ze hard groeien kan ze die aan
We zijn kamperen en ik dacht; ik neem dat Dilling pakje mee maat74. Nou. Paste gewoon op geen ènkele manier meer …
Maar ze draagt nu ook Hema en H&M 80 soms 86