Same here . Vooral bij dure merken die klein vallen zoals petit bateau was het flink balen toen ze nog maar nèt in die schattige jurkjes paste terwijl het de volgende maat zou moeten zijn.
Na mijn goede echo toch maar besloten deze te bestellen bij de H&M aangezien hij al een paar keer uitverkocht was.
Zo heb ik vorige week de kast ook opnieuw ingedeeld, elke keer die ellende weer met ongedragen kleding. Nu 62/68 op één stapel en alles wat “past wel maar gaat niet lekker makkelijk aan dus pakken we het niet” gaat direct aan de kant.
Wat leuk! Waarvan?
En nog een tweede paar schoenen van shoesme (via vinted) voor de opvang. Kan ze er weer even tegenaan, hoewel de regenlaarzen nu favoriet zijn.
Snap ik ook wel:
(Wat is het toch ellendig donker buiten)
Ik had veel leukere popped gezien dankzij tips van hier maar S. wilde deze niet meer loslaten haha!
En voor de grapatdingen is ze nog te klein, maar die werden ons in relatietherapie aangeraden, en dan leek die togetherset me wel leuk voor haar erna!
Waarom werden ze aangeraden in relatietherapie? Zit echt hard te denken waarom. Ik ken ze wel als therapie oefening of on gewoon mee te spelen.
Mijn man praat heel moeilijk, en zeker nu met een baby maakt dat dat we vastlopen.
Dus vooral voor communicatie: twee poppetjes op de vensterbank, wij zogezegd, en elke kleur ring is dan een emotie. Zo kan je dan door een ring rond je mannetje dat aangeven zonder dat je er vanaf 0 over moet beginnen praten. Ben benieuwd!
Ah zo! Klinkt als een goed idee en hoop dat het kullie gaat helpen.
J heeft 2 ielm-pakken waar ze qua lengte uit begint te groeien. Het begin van de herfst red ik er nog mee maar langer niet, vrees ik.
Daarom 2 nieuwe leuke in de sale gekocht:
Deze roze heb ik uitgezocht:
En deze met rozen en ballonnen heeft ze zelf uitgezocht.
Ik vind het ideale pakken, zo is het geen probleem als er een keer een speeltoestel vuil of nat is, en ze blijven netjes in de was.
J is net 3 en draagt maat 104, het ielm-pak heb ik in 110 gekocht.
Ja precies dit wilde ik posten!
Leuk is die hè?
Heel leuk! Terwijl ik normaliter niet per se fan ben van roze.
Deze pakken zijn echt ideaal, dit wordt ook al de 2e voor M.
Hoe oud is jouw zoon/dochter?