2 nieuwe jasjes van de Hema
Mijn lievelingsjasje van de Hema. Ze heeft deze vorig jaar ook gehad en hij is zo leuk.
Een soort teddyjasje (“gelukkig” wel een maat kleiner, gaat al hard genoeg). Ben benieuwd hoelang hij mooi wit blijft

2 nieuwe jasjes van de Hema
Hopelijk helpt ‘t! Hier zijn lange autoriten ook niet altijd even makkelijk, maar mijn zoontje is pas 5 maanden.
Had gehoopt dat ‘t naarmate hij ouder zou worden, steeds wat makkelijker zou zijn
Domme vraag misschien maar wat is het nu van anti slip op de bovenkant?
@fullmoon het kan nog goed komen! Bij ons was het denk ik rond de vijf maanden dat het ineens steeds beter ging. En nu is hij vaak heel rustig of hij slaapt (7,5 maand). Mijn man is zelfs gisteren in z’n uppie met de baby naar mijn ouders op anderhalf uur rijden geweest. Dat hadden we anderhalve maand geleden nog niet gedurfd haha.
Oh dat is eigenlijk wel handig, vooral dat op de knieën! Wij hebben een megagladde vloer en nu kan hij nog wel zonder broek, maar straks niet meer natuurlijk. Toch maar eens kijken of dat hier ook te koop is.
Idd hier hetzelfde, korte ritjes gaan heel goed. Gewoon spelen, brabbelen en naar buiten kijken. Lange ritten vindt ie niks.
Gelukkig als ik ernaast zit gaat ‘t wel goed en huilt hij niet. Dus doen we dan maar, beter dan keihard gehuil. Hij is dan gewoon verveeld denk ik.
Vind ‘m nu nog te jong om in de auto achter filmpjes te zetten, maar ga ik als ie ouder is zéker wel doen! Haha…
@Nefertiti
Oh wat super fijn om te lezen dit! Hij is morgen 5 maanden, dus hopelijk gaat het hier langzaamaan ook wat beter dan!
En wat heerlijk dat jullie weer lange stukken (alleen) kunnen rijden!
Wij doen ‘t ook wel, maar zou ‘t ook wel gezellig vinden om weer eens voorin naast m’n man te zitten
Wat handig dit! Als ik dit eerder had geweten had ik zeker een paar voor onze knieschuiver gekocht (ik betrapte haar gisteren dat ze stiekem dr eerste stapjes zette dus ik heb hoop dat we ze binnenkort niet meer nodig hebben ). Die antislip maillot is ook echt een goeie.
@Schorem en @FrauHelga ik zat gisteren ook naar dat roze IELM pak te kijken! Gaat viezigheid zoals grasvlekken er goed uit? Ik twijfel om toch een wat donkerder kleurtje te bestellen ivm vlekken .
Grasvlekken blijf je soms een beetje zien. Met ossengal kom je een heel eind maar het doel van het pak is (voor mij) om de gewone kleding van J te beschermen tegen vlekken. Dus ik doe eerlijk gezegd niet heel erg mijn best om de grasvlekken er helemaal uit te krijgen, want de volgende dag zitten ze er weer op.
Zodra ik vlekken zie gaat het pak in de was op 30 graden, kort. Dan is het schoon genoeg wat mij betreft.
Je hebt groot gelijk! Ik ga gewoon een leuk printje uitkiezen, het gaat erom dat de kleding eronder niet vies wordt en ze lekker warm blijft
Ik ben daar ook mee bezig, want een werk zit daar nog in zeg. Maar ik koop normaal als een kip zonder kop en dan blijft er veel amper gedragen liggen. Dus wil echt even een goede garderobe samen stellen. Maar heb nu overal gevulde mandjes, heb nog meer twijfel en ben de helft alweer kwijt.
Vallen deze normaal?
Vind ik wel. Ik koop ze wel voor de zekerheid een maatje groter. Dan zit het comfortabeler aangezien je kind er ook al gewone kleding onder draagt.
Zo nu kan ze lekker in de tuin en het bos rondkruipen zonder dat dr kleding nat en vies wordt!
@Oprah oeh ben benieuwd! Ik ga het topic maar even mijden dan want ik heb al teveel gekocht voor aankomend seizoen en anders wil ik ook alles
Haha ik deze net ook besteld!
Wow een speenthermometer? We leven in de toekomst! Wat is dat ding rechtsboven?
Ja cool he! Rechtsboven is gewoon voor in het badje
Ik heb die Nijntje loops ook, maar hier zijn ze helaas geen succes. Door de aparte vorm trekt mijn dochtertje ze heel makkelijk los. Terwijl dat bij de reguliere loops niet het geval is
Ja dat vroeg ik me al af net… was ze in elkaar aan het doen maar ze gingen meteen weer los. Misschien toch maar de OG kopen