Show je kinderaankopen #3

Ach zo leuk zijn die rompers hè! Ik heb deze voor N gekocht.

8 likes

Deze vandaag ook gehaald. Eerste aankoop voor m’n baby!

15 likes

Oeh, heb je een linkje van dat roze tuinbroekje?

Ooh dat ribtuinbroekje :pleading_face: ik ga er ook maar eens neuzen haha.

1 like

Danku! :relaxed:

Meteen besteld :grin:. En een rompertje voor de herfst er bij :smiling_face_with_three_hearts:.

body-wit-jongens-babykleding-yi660_1_frm

12 likes

Ohhhh… R. heeft echt niks meer nodig in 74, maar ik wil dit. NU.

Hoe vonden jullie Kiabi nou vallen? Krijg het ff niet meer gevonden. Redelijk op maat of wel klein?

1 like

Ik heb een paar dingen van Kiabi en ik vind dat het klein valt. Het zijn wel allemaal 2de hands kleding, dus wellicht gekrompen? Het is haast wel één maat kleiner (dus 74 valt als 68 bijv.). O nee, ik bedenk mij nu ineens dat ik ook 3 nieuwe rompers had gekocht in maat ‘6 maanden’. Die paste mijn baby al met 3 maanden.

Mm ja dat dacht ik ook hier gelezen te hebben. Beter bestel ik dan maat 80, als het dan klein valt past ze het nu en anders sowieso vd winter een keer. Heb alleen in 74 echt niks nodig eigenlijk haha. In 80 wel want wat ik nog van K. Heb in 80 is vrijwel allemaal echt zomerspul.

Ik kan zo een vestje van Kiabi wel even over een vestje van de Hema leggen, net als een romper. Dan heb je een referentie

Oh lief en fijn als je dat wilt doen!

Valt ook klein. Recent in Parijs nog war kleding gekocht. Zoontje draagt nu maat 116-122 en daar moest hij kleding van 7-8 jaar aan. Hij is 4, morgen 5.

Gestreepte romper is hema maat 62/68 en de gestipte romper is ‘6 maanden’
Wit vestje is heema maat 62, beige vestje is maat ‘9 maanden’

Ja vind het echt klein vallen. De 4jarige hier loopt in shirtjes maat 6 jaar van Kiabi en die vallen kleiner dan maat 110 van Zara. En de 2jarige loopt in “3 jaar”

@Unquestionable thanks! Misschien dan zelfs beter 86… ze zit nu net in 74 dus 80 zal de echte winter wel zijn. Zal ook wens ff kijken wat het retourbeleid is :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik had mijn bestelling ook binnen, het broekje wat ik in 68 had gekocht zit haar wel strak, bij andere merken (name it, hema, H&M) zit ze wel in 68. Ik had ook een romper in maat 71, die zit wel wat los en de mouwen zijn nog te lang. Een ander shirtje maat 68 zit weer wat ruim, ruimer dan een shirtje maat 68 van name it. Ik vind het dus niet allemaal klein vallen. Maar die beide zijn ook wel een beetje van zo’n lubberende stof, als je snapt wat ik bedoel haha.

Ja echt te leuk inderdaad :brown_heart:

1 like

Klinkt alsof het voor mijn kabouter precies op maat valt! Die zit met anderhalf jaar nét in 80, dus denk dat 86 bij haar idd zo’n 24 maanden zal zijn :grin: Leuk spul hebben ze!

1 like

Ik vind dit ook zo’n schattig jasje. Maar doen jullie dat dan aan bij een baby in de kinderwagen? Of voor als ze wat groter zijn?

Mijn eerste baby heeft nooit een jasje aangehad de eerste maanden :see_no_evil:

Ietsje groter dan. Denk dat het net nog in het voorjaar zou kunnen. Baby zal van eind jan zijn. Heb maar 62 op de groei gekocht haha.

Mijn kindje deed ik altijd wel een jasje aan. De bekende berenjasjes van z8.
Een deken trapte hij zo snel af en dat vond ik te koud. Hij is geboren in maart maar toch wel veel een jasje aan gehad.