Show je kinderaankopen #3

Dat badje is echt zo fijn! Qua hoogte zoveel beter dan alle andere badjes en ook een stuk groter dus dan kunnen ze er langer in. Mooie kleur trouwens!

2 likes

Oh fijn om te horen! Ja hij is idd stuk ruimer dan de andere badjes.

28 likes

Ooooo die olijfjes! <3

3 likes

Ik vind het zo leuk om te zien wat je allemaal koopt! Echt heerlijk al die aankopen :smiling_face_with_three_hearts: Badje heeft ook een gave kleur!

En ik heb zo ook het idee dat ik niet de enige ben die veel koopt :grimacing:

3 likes

Iemand tips voor mooie luiertassen die je ook aan je wandelwagen kunt hangen? Ik vind die van Studio Noos en Mozz leuk maar beiden best prijzig.
Anders combineer ik misschien zoiets samen:


Maar dan zit je nog op bijna 100 euro.

1 like

Hahaha ja ik ga lekker los! En ik hou me zelf maar voor dat ik ook veel nodig heb, dat vind ik altijd een goed excuus :joy:

3 likes

Haha ik ben wel benieuwd hoeveel jij in alle maten hebt, of dat je ook al dingen in maat 80 hebt bijvoorbeeld :sweat_smile:

1 like

Ja zelfs dingen in 152 :joy::+1:t3:

Nee grapje; niet verder gegaan dan 74 volgens mij! Gewoon veel in 56 en 62

3 likes

Die studio noos tassen lijken me van die zwarte gaten waar veel in past maar lijkt me zo ongeorganiseerd? Mn zus heeft er wel eentje en is er heel blij mee, ik heb zelf een meer klassieke luiertas met van die vakjes enz

2 likes

Haha nou je bent voorlopig voorzien. Ik hoop dat je baby niet te snel groeit, vooral 56 was bij mij zo voorbij maar ik lees hier ook veel dat baby’s er wel een paar maanden in zitten!

1 like

Ja ik weet het… neem me ook iedere keer voor om wat groter te gaan kopen maar dan zie ik weer iets en dan wil ik dat ze dat snel aankan en dan ga ik toch maar weer voor 56.

5 likes

Jij maakt zo echt alle baby’s (en moeders) jaloers met al die outfitjes straks :heart_eyes:

Zulke tuinbroekjes zijn hier wel een crime trouwens, want die moeten dus helemaal uit bij het verschonen van een luier. Je hebt ze ook met knoopjes tussen de broekspijpen, dan hoeft dat niet! Maar ik zou dus je baby zulke broekjes aantrekken op dagen dat je zelf niet veel verschoond, zo doe ik het ook nu met die leuke tuinbroekjes :nerd_face: :nerd_face:

2 likes

Ik heb dus bijna alles in maat 50 gekocht, ik dacht daar kunnen ze wel 3 maanden mee doen ofzo, :sweat_smile: pff je moet zoveel weten, is er niet een soort guide met tips ofzo want ik zie door de bomen het bos niet meer.

1 like


Boekenkist & speelgoedkist :blush:

22 likes

Aaah nee de kleine maten zoals 50 en 56 daar groeien ze meestal zo uit. Ik heb toen ook de fout gemaakt door te veel kleding in die maat te kopen.

Oh ik koop alleen maar in 50-56 en maat 62 mag ik pas van mezelf kopen als ze richting die maat gaat. Ik hoop maar dat ze lang in 50-56 zit (wordt wel echt klein geschat, dus verwacht het wel).

@Tubing ik heb zelf een tas van Mozz, lijkt me juist heel fijn met al die vakjes. Die van Studio Noos lijkt mij ook zo’n zak waar je alles in kwijt raakt. Wel prijzig, maar ik denk dat ik daar langer plezier van heb (en zou ook als werktas gebruikt kunnen worden als het niet meer als luiertas nodig is)

1 like

Ja deze outfit lijkt me perfect voor als mn moeder komt oppassen :joy: want zitten geen knoopjes meer tussen de benen helaas.

En ik heb ook echt zin om d’r aan te kleden.

3 likes

Mijn baby heeft 2 pakjes in maat 50 gedragen en draagt sinds dag 3 al maat 56 haha. En ze was niet super super groot (wel voor haar termijn), maar vooral lang, ze was 52 cm. Ik had gelukkig ook niet te veel in maat 50 gekocht.

3 likes

Hier ook inderdaad en ze had gerust 3 a 4 dagen hetzelfde aan in het begin want dat aan en uitkleden vond ze helemaal niks en wij ook niet. Gelukkig spuugde ze ook bijna nooit. Is nu wel anders pff😭

2 likes