Show je kinderaankopen #3

@Maison en @Broodrooster Mijn eerste is van november en die deed ik gewoon een dekentje over. Als ik dan bv op CB kwam een de andere veel warmer ingepakte baby’s zag, vroeg ik me weleens af of ik iets verkeerd deed, maar hij voelde altijd gewoon warm aan.
Tweede wordt ook in november verwacht, maar misschien is ze wat minder warmbloedig.

1 like

Mijn eerste is van september. Hij heeft wel jasjes gehad vanaf maat 62. Kan zo enorm verschillen per kind, denk ik.

1 like

Nou ik wilde hem ook gaan bestellen, maar helaas alleen nog in 62. Dat past mn kleine baby allang niet meer🥺

Waar is die lamp van? :heart_eyes:

1 like

Wow love your style :star_struck:

1 like

Haha ik ken jouw stijl wel een beetje, leuk dat je baby er straks een beetje hetzelfde uitziet!

2 likes

Kopen jullie weleens schoentjes via Vinted? Ik twijfel een beetje, ben toch bang dat het vaker gedragen is dan aangegeven of dat ze niet tweedehands maar al vierde hands zijn ofzo…

Ik heb wel eens Dr Martens via vinted gekocht voor dochter. Stonden veel foto’s bij dus had wel een goed idee van de staat. Vooral letten op foto’s van de zool en de zool bij de hak (daar is de zool soms scheef afgesleten door het lopen). Zou gaan voor een verkoper met veel foto’s en goede reviews, dan zit je denk ik wel goed hoor!

3 likes

En onderste is een hele fijne flared legging voor mezelf.

11 likes

Ja hoor, donsje laarsjes. Met voldoende duidelijke foto’s & een verkoper met goede reviews kan t prima! :slight_smile:

1 like

Ik heb speciaal een account aangemaakt om te vragen of je hier nog een reactie op hebt gehad, want ik vind die stoel ook zo leuk!

2 likes

Ik heb ook pas nog dr martens gekocht via Vinted. Stonden veel foto’s bij ook van de zool. De schoenen zijn volgens mij echt nooit gedragen. Echt een mooie deal voor schoenen doe normaal zo duur zijn.

1 like

Ik koop bijna al zijn schoenen via Vinted. Goed de zool bekijken en dan zit het wel goed. Scheelt me een bak geld op die manier, heel fijn :slight_smile:

2 likes

Legging ziet er heel cool uit!! Waar is die van? Of is het een mama model?

Nee is van de normale collectie van de zeeman! Echt hele lekkere zachte stof

2 likes

Hoe valt die? Ik ben 1.64

Ja niet lang vind ik, maar kan ook door mn buik komen nu.

Sorry voor deze heftige broek/schoenen combinatie :joy:

Ik ben 1.65 ongeveer en hij komt niet op de grond bij mij

11 likes

Helaas nog niet. Ik ga er nog een x wat achteraan sturen en zal het laten weten als ze het willen sturen naar NL!

1 like

Wat nieuwe dingen voor de oudste en de jongste, vooral verliefd op de laarsjes met Minnie Mouse oortjes erop

9 likes

Denk dat je in maat 21 al wel goed zit, ik heb ze nog niet binnen dus weet niet hoe soepel ze zijn eigenlijk. Maar de jongste hier is nu bijna 2,5 dus dan moet het lukken.

2 likes