Show je kinderaankopen #3

Ja doe ik, als het goed is zijn ze er dinsdag

1 like

Te cute

1 like

Voor L

Voor I

20 likes

2 jassen voor de oudste en het broekje en het shirtje voor de jongste

8 likes

Ik vind dat ook heel irritant. Ik wil niet 5x dezelfde T-shirt of broek 🤷 en anders bestel ik er zelf wel 5 kleuren van.

3 likes

Ja, enige waarbij ik het handig vind zijn sokken en ondergoed. De rest mogen ze van mij wel los verkopen.

1 like

Ik vind dat ook zo irritant met sieraden. Het werkt ook echt de wegwerpmaatschappij/massaconsumptie in de hand

1 like

Maar echt. Vind de kwaliteit ook evt achteruit gaan. En dan nog een persoonlijke ergernis, het is zo kinderlijk aan het worden. Ja i know… tis kinderkleding. Maar bijna niks rustig meer… overal
Iets van disney of Marvel en weet ik het.

1 like

Gelukkig is ons kind helemaal niet verwend haha, resultaat van een namiddagje Middelburg.

Bij de sokjes moest ik denken aan @ovenschaal haar tip! Van die bijtspeeltjes heeft ze de watermeloen en de banaan al en die vind ze echt leuk.

Wollen spullen omdat het s nachts echt koud wordt in de tent, en ik zocht al een wollen deken omdat we thuis ook samen slapen.

7 likes

Is die bijtring ook een leuk cadeau voor een babyshower? Ben echt al weken aan het bedenken wat ik moet halen, wil graag echt wat leuks maar wat?

Sorry als deze vraag hier niet past, maar zit met dit, voelboekjes, Freddy vuurvlieg, luxe baby badcape van Bijenkorf of wat van die speciale bordjes (mss wat vroeg), leuke haarband met zo een strik. En ik heb geen idee haha.

2 likes

Ik had dit boek aan mijn schoonzus gegeven als kraamcadeau. Ze was er heel blij mee. Mijn gedachte erachter was dat zij en mijn broer toch een opfriscursus kinderliedjes nodig hadden. Tenminste ik ken de meeste kinderlied teksten niet meer uit mijn hoofd.

6 likes

We hebben eindelijk een knoop doorgehakt

25 likes

Mijn vriend is dolgelukkig dat hij E. straks matching spijkerbroekjes kan aantrekken.

14 likes

Ze zijn qua zool echt behoorlijk stijf en stug! De jongste hier (geboren juni 2019) kan er wel goed op lopen, maar voor die kleintjes nog niet zo heel geschikt denk ik!

1 like

Die laatste trui is fantastisch.
Verder hebben jouw kind en mijn kind ongeveer voor de helft dezelfde garderobe haha.

1 like

Hij was afgeprijsd naar 5 euro dus ja kon hem niet laten hangen. En dan hebben we allebei een stijlvol kind :ok_hand:t3:.

1 like

In het bruin voor T

De rest voor E

In het zwart - maar hij laat oranje zien haha.

In donker blauw

En… ja ze stapt nu een beetje. Dus voorlopig kan ze deze niet aan… Eerst van die flexibele shoesme dingen natuurlijk, Maar ik kon het niet weerstaan haha

13 likes

Vanaf wanneer zijn normale schoenen ipv die flexibele zolen eigenlijk ok?

1 like

Ja zeker wel! Ik vond zelf dingen waar ze nadien nog echt wat mee was het leukste!

oli & carol speelgoed | ilovespeelgoed.nl - ze hebben veel verschillende

Alleen haarbanden en strikken zijn echt mn ding niet, maar als je weet dat dat bij hun wel zo is is dat ook prima :grinning_face_with_smiling_eyes: het geeft mij altijd een beetje een paasei idee :rofl::rofl:

1 like

Omg fantastisch. Kan mijn man die mooi voorlezen, gezamenlijk cadeau voor sinterklaas :grimacing:

1 like