Oh zie nu pas deze reactie 
Ik heb er in het verleden wel eens wat items van Name It besteld en deel weer geretourneerd en prima ervaringen mee. Levertijd weet ik niet meer, maar iig wat ze beloofden anders wist ik dat nog wel.
Oh hij is dus helemaal met teddy! Shit, net één gekocht bij de Hema die niet helemaal teddy heeft.
Ja klopt deze!!!
Helaas is haar haar nog een beetje te glad dus het glijd er soms weer uit, of ze trekt ze eruit en stopt ze in haar mond 🥲🥲🥲 maar ze zijn super leuk vind ik.
Bij jou @Superkonijn blijven ze wel goed zitten he, maar ze heeft ook meer haar.
Staartje kan ik ook niet want dan krijst ze de hele buurt bij elkaar 🥲
Wat een leuk regenpak! Is de jas ook wat dikker voor in de winter? Of meer voor de herfst?
Kleine greep uit mijn veel te grote bestelling bij Dilling…
Korting is om 00.00 in gegaan en de site lag even plat
Nu eindelijk slapen 
Het merk is silas, als je daar op googelt vindt vast een webshop die ze verkoopt.
Over dilling: nu met die korting wil ik ook wel bestellen maar die was houdt me zo tegen. Heb verder niks met wol dus zou dat dan allemaal apart moeten wassen en apart wolwasmiddel kopen. Bij de gewone was gooien kan echt niet he?
Ze dragen het best lang is mijn ervaring, het rekt goed mee. Voor tweedehands wol kun je ook goed in facebook groepen zoeken.
Sorry @SpeedOfSound ik moest reageren op @jahoor !
Dit gaat over wol, niet over de maillots!
Hier ook maar gezwicht voor een wolfleece pak op de groei en een teddy jasje. Het viel vorige keer zo ruim dat ik hoop dat ze de winter doorkomt in maat 92.
Ja ik heb dit ook… gebruik de wolletjes alleen voor het kamperen voor de jongste (net 1) en voor de oudste (bijna 3) als onderkleding voor de winter…
E presteerde het altijd net een pasta saus vlek op zo’n wolle romper te krijgen, of juist dan over de randjes te poepen
…
En wij zijn echt intens luie wassers… splitsen ook geen kleuren. Kleding uit = in de wasmand 
Wasmand vol = wasmachine (ik gebruik nog net niet klakkeloos de droger voor ALLES)
Ik heb echt geen zin na te denken, of uit te spoelen (ja ik gooi rompers met spuitluier vlekken dus ook regelmatig gewoon weg 
)
Zijn ze ook echt goed kruip bestendig? Ik had E laatst een maillot van de H&M aan. Is ze “ontsnapt” naar de tuin, ze was nog geen 3M verder - maillot kapot 
Ik bestel het meteen 

Dien wilt mijn dochter ook heel graag! Waar heb je ze besteld? Kan alleen die met echte glitters vinden in haar maat.
Zijn die broekjes van Dilling (voor baby’s) nou bedoeld onder een gewoon broekje in de winter?
Best een goed idee! Mijn dochter heeft zulke dunne beentjes, dat moet wel lukken