Show je kinderaankopen #3

Wij hebben bij T 1x flexibele gedaan, en daarna “gewone”. Maar Allstars had ie daarna en die zijn ook wel vrij flexibel vind ik.

Een soort tussendoor (regen)jasje met Teddy spul aan de binnenkant :green_heart:

8 likes

Wil je een foto posten van de binnenkant van de jas?

Voor de oudste

14 likes

Heb je al vaker bij boozt besteld? Is dat een beetje oke en snelle levering?

Ik heb dezelfde jas (en velen met mij hier :grin: ). Van binnen is het helemaal zoals de capuchon gevoerd is, ook in de mouwen.

Tip tap top, de foto staat op z’n kop.

6 likes

Geweldig! :smiling_face_with_three_hearts: van de Zara?

1 like

Alstu!

1 like

Oh zie nu pas deze reactie :crazy_face:

1 like

Ik heb er in het verleden wel eens wat items van Name It besteld en deel weer geretourneerd en prima ervaringen mee. Levertijd weet ik niet meer, maar iig wat ze beloofden anders wist ik dat nog wel.

1 like

Lukt echt top hier met de wintergarderobe.

2 likes

Oh hij is dus helemaal met teddy! Shit, net één gekocht bij de Hema die niet helemaal teddy heeft.

1 like

Ja klopt deze!!!

Helaas is haar haar nog een beetje te glad dus het glijd er soms weer uit, of ze trekt ze eruit en stopt ze in haar mond 🥲🥲🥲 maar ze zijn super leuk vind ik.

Bij jou @Superkonijn blijven ze wel goed zitten he, maar ze heeft ook meer haar.

Staartje kan ik ook niet want dan krijst ze de hele buurt bij elkaar 🥲

2 likes

Ook bezig met de wintergarderobe!

De broek

18 likes

Wat een leuk regenpak! Is de jas ook wat dikker voor in de winter? Of meer voor de herfst?

En ze moesten natuurlijk gelijk aan!

39 likes

Kleine greep uit mijn veel te grote bestelling bij Dilling…
Korting is om 00.00 in gegaan en de site lag even plat

Nu eindelijk slapen :sweat_smile:

12 likes

Dilling

3 likes

Het merk is silas, als je daar op googelt vindt vast een webshop die ze verkoopt.

1 like

Over dilling: nu met die korting wil ik ook wel bestellen maar die was houdt me zo tegen. Heb verder niks met wol dus zou dat dan allemaal apart moeten wassen en apart wolwasmiddel kopen. Bij de gewone was gooien kan echt niet he?