@Ovenschaal made me do it 
Toch maar voor de grotere maat voor R. gegaan want het is pas september. En mocht iemand een zwarte legging in 92 hebben besteld en hem retour willen doen, denk aan mij haha. Hij zat in mn mandje maar te lang gewacht en toen wassie uitverkocht.
Ik zei dit weekend tegen mn man nu ben ik voorlopig weer uitgekocht hoor! Haha heb gisteren ook al een H&M bestelling voor K. gedaan. Maarja ze hebben toch ook warmere kleren nodig en voor K. Had ik nog vrij weinig op broeken en paar dingen na van afgelopen jaar die ze nog past. Echt ik ga haar vervloeken als ze nu ineens heel hard groeit.
(Die laatste voor R). De laatste tijd veel gekocht voor de winter maar nogniet hier gedeeld. Klein deel wat ik nog terug kan zien in de app;
Voor K.
Die rok van WE is nog veel te ruim, maar past ze vanzelf een keer.
Shirts van H&M
Setje van Koko Noko
voor R.
Van H&M, beiden in 80 want daarin heb ik nu vooral zomerkleren van K. Nog
Van Dirkje allebei geloof ik, broekje van een ander merkje. Setje met het broekje wel in 74 want wil nu ook gewoon iets eigens voor der.
En voor beiden het gevoerde Zeemanjasje, een roze en gele. En via een collega van mn moeder nog een aantal leuke 2e hands dingetjes uit mogen zoeken, onder andere een leuk spijkerblousje voor R. en paar broeken voor de winter en voor K. een mooie grofgebreide Zaratrui.