Show je kinderaankopen #3

Ze dragen het best lang is mijn ervaring, het rekt goed mee. Voor tweedehands wol kun je ook goed in facebook groepen zoeken.

Sorry @SpeedOfSound ik moest reageren op @jahoor !
Dit gaat over wol, niet over de maillots!

Hier ook maar gezwicht voor een wolfleece pak op de groei en een teddy jasje. Het viel vorige keer zo ruim dat ik hoop dat ze de winter doorkomt in maat 92.

2 likes

Ja ik heb dit ook… gebruik de wolletjes alleen voor het kamperen voor de jongste (net 1) en voor de oudste (bijna 3) als onderkleding voor de winter…
E presteerde het altijd net een pasta saus vlek op zo’n wolle romper te krijgen, of juist dan over de randjes te poepen :sweat_smile:
En wij zijn echt intens luie wassers… splitsen ook geen kleuren. Kleding uit = in de wasmand :see_no_evil:
Wasmand vol = wasmachine (ik gebruik nog net niet klakkeloos de droger voor ALLES)
Ik heb echt geen zin na te denken, of uit te spoelen (ja ik gooi rompers met spuitluier vlekken dus ook regelmatig gewoon weg :sweat_smile::grimacing:)

4 likes

Zijn ze ook echt goed kruip bestendig? Ik had E laatst een maillot van de H&M aan. Is ze “ontsnapt” naar de tuin, ze was nog geen 3M verder - maillot kapot :rofl:

Ik bestel het meteen :joy::raised_hands:t3:

Dien wilt mijn dochter ook heel graag! Waar heb je ze besteld? Kan alleen die met echte glitters vinden in haar maat.

Zijn die broekjes van Dilling (voor baby’s) nou bedoeld onder een gewoon broekje in de winter?

Best een goed idee! Mijn dochter heeft zulke dunne beentjes, dat moet wel lukken :joy:

5 likes

Ahh top ik was de dilling sale alweer vergeten maar ze hadden gelukkig alles wat ik wilde. Rara wat is m’n lievelingskleur :sweat_smile:. Ik geef m’n kraamhormonen de schuld.

Dat hoofding zowel voor de oudste als de jongste

3 likes

R. en K. dragen allebei regelmatig maillots vd Zeeman (die per 2) en onze tuin is nog een halve bouwplaats, R. heeft er nog geen kapotgekropen en K. Destijds ook niet (die draagt R. Nu weer). En als ze wel kapot gaan waren ze iig niet zo duur :joy: ze hebben ze nu weer volop!

@Ovenschaal jij gebruikt die Dilling bivakmuts ook onder een fietshelmpje toch? Dat gaat dus? Op de foto lijkt die naad bovenop best dik namelijk. Ik heb nu voor beiden een strikmutsje voor onder de fietshelm zodat de oren bedekt zijn,
maar als het echt koud is, is zon bivakmuts misschien fijner/warmer dan een mutsje + sjaal.

2 likes

Dat is dan zon bivakmuts denk ik en niet die blauwe rechtsonder?

En hoe vind jij ze qua maat vallen? Beetje overeenkomen met de kledingmaat? R. zit nu in 74 namelijk en dat is dan of de kleinste of de middelste maat :sweat_smile:

Ps. krijg je al commissie van Dilling :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha love al die Dilling bestellingen :joy:

Kon me uiteraard ook niet inhouden…

Voor de baby eind december:

En voor de peuter:

Ik heb ze in de winkel gekocht maar ik zie net dat ze ze in de webshop van die winkel ook hebben:

1 like

@Ovenschaal made me do it :stuck_out_tongue_winking_eye:

Toch maar voor de grotere maat voor R. gegaan want het is pas september. En mocht iemand een zwarte legging in 92 hebben besteld en hem retour willen doen, denk aan mij haha. Hij zat in mn mandje maar te lang gewacht en toen wassie uitverkocht.

Ik zei dit weekend tegen mn man nu ben ik voorlopig weer uitgekocht hoor! Haha heb gisteren ook al een H&M bestelling voor K. gedaan. Maarja ze hebben toch ook warmere kleren nodig en voor K. Had ik nog vrij weinig op broeken en paar dingen na van afgelopen jaar die ze nog past. Echt ik ga haar vervloeken als ze nu ineens heel hard groeit.

(Die laatste voor R). De laatste tijd veel gekocht voor de winter maar nogniet hier gedeeld. Klein deel wat ik nog terug kan zien in de app;

Voor K.

Die rok van WE is nog veel te ruim, maar past ze vanzelf een keer.

Shirts van H&M

Setje van Koko Noko

voor R.

Van H&M, beiden in 80 want daarin heb ik nu vooral zomerkleren van K. Nog

Van Dirkje allebei geloof ik, broekje van een ander merkje. Setje met het broekje wel in 74 want wil nu ook gewoon iets eigens voor der.

En voor beiden het gevoerde Zeemanjasje, een roze en gele. En via een collega van mn moeder nog een aantal leuke 2e hands dingetjes uit mogen zoeken, onder andere een leuk spijkerblousje voor R. en paar broeken voor de winter en voor K. een mooie grofgebreide Zaratrui.

3 likes

Bij h&m is morgen 20 procent korting en vandaag geldt dat al voor members! Ik had eergister broekjes besteld voor O maar heb ze net maar opnieuw besteld met 20 procent korting :sweat_smile:

Ik krijg steeds een foutmelding op de laptop en op de app. Denk dat veel mensen korting willen.

Ooh meen je, ik heb vd week besteld :sob: ga ff kijken of het allemaal nog op voorraad is straks en dan de bestelling van deze week opnieuw bestellen :sweat_smile: want dat scheelt best wel.

Edit; mm de helft wel en de helft niet (had ook nog wat voor mezelf besteld). Het zou me 4€ schelen als ik dat deel opnieuw bestel, dus laat maar :stuck_out_tongue_winking_eye:

@morange heb ik ook een keer gehad met zon actie. Toen toch besteld want dacht straks is het uitverkocht, klantenservice gemaild en toen werd het netjes verrekend.

1 like

Ik had opnieuw besteld en krijg even later een mail dat de bestelling geannuleerd is. Maar in m’n account staat dat niet. Denk dat ze het idd te druk hebben haha, ben benieuwd.

Hoe doe je dat met die lange mouwen en benen wollen pakjes? Gaat daar nog een rompertje onder? En moet dat dan ook wol zijn?
Het lijkt me wel lekker als onderlaag voor wat langer buiten

Er gaan hier ook maanden voorbij dat ik niks koop voor ons kind eigenlijk :woman_shrugging:t2:

4 likes