Pssst, bij Spruit kidsconceptstore hebben ze nu 30% korting op de leggings van Silly Sillas.
Maar dat zijn gewone maillots. Straks in de winter zijn er varianten te koop die gevoerd zijn.
Mmm ik vind een bedrag per maand echt lastig, want het wisselt heel erg. Sommige maanden koop ik weinig voor ze en nu wordt het bv kouder en heeft K. dus in haar huidige maat iets anders dan zomerkleding nodig. Daarnaast had K. dichte schoenen nodig en R. een echte winterjas. Dus dan tikt het wel weer aan. Van het voorjaar is de kinderbijslag opgegaan aan kleding, ondergoed, jassen, schoenen etc. voor de kids. Die van erna staat nog volledig op de spaarrekening omdat het dan alleen af en toe iets kleins was en nu heb ik de afgelopen weken weer meer gekocht, maar hoeveel precies geen idee.
Nog vergeten maar ook voor R. een ielm-pak gekocht. K. past voor nu nog in degene die ze al had dus dat scheelt weer. K. past ook haar winterjas van vorig jaar nog prima, wie weet zit het mee en komt ze de winter daarmee door
Ik koop alleen goedkope kleding (h&m, HEMA, zeeman) maar kennelijk heel veel? En met alleen een jasje en schoenen zit je al zo aan 50 euro dus ja, tikt best snel door vind ik
Ik heb net even op de rekening teruggekeken en mijn stem maar even aangepast. Ik ga me nu in een hoekje schamen.
Koopverslaving en gevoelig voor ads. Haar en mijn kast puilt uit. Dit weekend uitzoeken en dan goeie wintergardorbe samenstellen wat ze ook echt gaat dragen allemaal. Zoveel maar 1 keer aangehad.
Misschien moet ik met maand/weekgeld gaan doen.
Ik probeer ook waar mogelijk te letten op duurzaamheid van kleding en liefst productie in of nabij Europa.
Ook vanwege het idee dat ik niet wil dat mijn kind in kleren loopt die door andere kindjes gemaakt zijn.
Interessant! Welke merken voldoen aan die criteria? Ik koop zowat alles op vinted onder het mom duurzamer, maar af en toe vind ik wat nieuws kopen ook leuk.
Laf it, waarvan?
LC Waikiki, in Turkije, geen idee of het ook online is. Ze hebben echt leuke home spullem!
Oeh nice, ja op zalando hebben ze dat merk ook!
Die broek , tell me more haha
Noppies!
Speendoekje van moon & maya
Heb afgelopen week haar kledingkast uitgezocht en ben nog bezig met mn eigen kast en ik ben (weer eens) tot de conclusie gekomen dat ik niets meer mag kopen. 🥲
Raak het overzicht alleen maar kwijt met al die meuk overal en ik vind het dus zonde want de helft draagt ze daardoor niet. Zomerkleding ook weer weg kunnen pleuren omdat het aldoor slecht weer was.
Ff helemaal nix meer voorlopig, heb nu bijna alles in huis. Alleen nog een nieuwe winterjas voor haar.