Show je kinderaankopen #3

1+ in the family, Play Up, Nixnut, Marmar, Konges Slojd, Mingo, Gray Label en Maed for Mini bijvoorbeeld. Produceren grotendeels in Eurooa dacht ik. Net als Bobo, YourWishes, CarlijnQ, Daily Brat, Kids on the Moon, Ammehoela, Sproet en Sprout. Engel een disana voor wol en nu Dilling.

Allemaal wel wat duurder maar ik koop hiervan ook veel tweedehands (opletten voor nep helaas), of in de uitverkoop op de groei. Veel blijft ook mooi na gebruik, al heb je natuurlijk altijd tegenvallers. Die zijn dan voor op het kinderdagverblijf of voor spelen in het bos. En direct vlekken uitwassen scheelt ook in de levensduur. Rompers weggooien omdat ze vies zijn zou ik niet snel doen.

Verder probeer ik te letten op zoveel mogelijk natuurlijke materialen. Zo min mogelijk polyester of mixstoffen en zelf hou ik ook niet van pailletten en frutsels, dat scheelt. En we kopen een paar warme wollen basics voor de winter. Per item is het dan wel duurder, maar door bewust te kopen is het te doen voor ons.

7 likes

Mevrouw wilt alleen maar jurken aan dus alvast een paar met lange mouwen. En een tip: ze hadden een losse zwarte sweater dus die ook gelijk voor allebei.

2 likes

Nep is wel heel moeilijk te onderscheiden vind ik! Vooral mini rodini en bobo zijn echt heel erg goed nep.

1 like

Ben stiekem wel benieuwd of ik weleens Mini Rodini nep heb gekocht. Waar zie je dat nou aan? Heb je een voorbeeld?

Volgens mij als je de labels naast elkaar houd kun je kleine fouten ontdekken. Maar de kwaliteit is echt onwijs goed. .
Er zitten ook kaartjes aan die echt lijken. Het is echt bizar.

Ik dacht een tijdje dat echte Mini Rodini een soort groen strookje in het label had, en neppe niet. Maar zelfs dat is niet zo. Moet wel zeggen dat alles dat ik heb (nieuw, via Vinted, via Marktplaats) gewoon mooi blijft. Terwijl ik begreep van een kennis dat zijn kind dezelfde romper heeft als mijn kind (roze met boze poezen :)) alleen dan een neppe, en die was na 2x wassen kapot.

Je hebt ook mensen die in een sale met 70 procent opkopen, en dan weer verkopen voor 60 procent van de nieuwprijs. Zou ook nog kunnen misschien…?

1 like

Ik weet uit ervaring dat neppe dingen ook een top kwaliteit kunnen hebben en echt na 100 keer wassen nog mooi zijn

Ooooh ik ben zo geïntrigeerd nu, haha!

Nee ik zou ook nooit bewust nep kopen, maar wie weet zit er toch wat tussen op Vinted of marktplaats?

Via vinted mag je officieel geen nep verkopen. Maar het valt niet te controleren. Ik heb ooit wel eens wat nep was verkocht op Vinted (dat had ik gekregen vandaag iemand)
Maar ik benoem het dan als merkloos en als ze het kopen meld ik altijd erbij dat het niet origineel is zodat ze weten wat ze kopen.

Maar ik durf geen mini rodini te kopen op Vinted. Of de verkoper moet erg goede beoordelingen hebben en veel merken verkopen.
CarlijnQ staat nu alleen de oude collectie op Ali dus dat zou ik nu wel durven te kopen. Maar bobo en mini rodini niet :rofl:

Had een dekentje van snoozebaby gekocht maar dat ziet er in het echt zo goedkoop uit.

Dus even twee nieuwe

Van most, is van wol.

En deze van meyco.

13 likes

Een warme winterjas voor mijn kleine vriendje. Belachelijke prijzen maar hij is wel stoer.

4 likes

Oude post maar hoe bevalt je tas? Er staat dat ze niet gevoerd zijn maar zijn ze wel stevig?

Hi staat klaar als vluchttas nu, dus ik heb hem nog niet echt gebruikt haha. Vond hem wel heel mooi en stevig. Zit ook nog een soort binnenzak het in. En heb er een extra schouderband en etui bij besteld wat hem net wat mooier en praktischer maakt.

1 like

Ik zou nix meer kopen maar aangezien ik het mega koud vind aldoor toch maar even losgegaan op wat wol.

🥲

5 likes

Ah muts heb je nog die 20% korting misgelopen. :sleepy:

Ja kut ik heb afgelopen weekend niet echt meegekregen :sob: hoorde t later pas

Was in de zara maar ik had nu genoeg gekocht vond ik dus deze van mn ouders gekregen. :nerd_face:
Dus niet echt een aankoop maar wel een beetje hahaha

Oh de kleur komt niet zo goed over op de foto zag ik? Maar het is oudroze en donkergrijs/zwart

13 likes

Bij Zara is er toch ook altijd een mid season sale? Wanneer begint die, weet iemand dit?