Show je kinderaankopen #3

Leuke jas die bovenste! Waar is ie van?

2 likes

Bodywarmer van H&M

4 likes

Ja oeps

7 likes

Broekjes in de sale bij de prenatal

En nieuwe pyjama’s.

14 likes

Z8 is voor mij ook een te duur merk, vind het vaak belachelijk veel. Maar mooi is ie zeker :heart_eyes:

Wow toevallig, precies de 2 pyjamatjes die ik ook besteld heb!
Broekjes zijn ook erg leuk trouwens.

2 likes

@SpeedOfSound ik kwam in een webshop het merk Soft Gallery tegen, leek me echt iets voor jou! Ken je het?

1 like

Z8 is inderdaad duur. Maar M zijn z8 jas kon ik we voor 40 euro weer doorverkopen

1 like

Ik vind de kleding snel pillen, maar dat zal met een jas wel meevallen. Ik kijk nog even verder, vind de Mango en Name it ook leuke jassen hebben.

1 like

Ja wisselt echt per artikel. Sommige dingen blijven wel mooi en andere dingen niet.

Voor de oudste heb ik alles op een winterjas nu wel denk ik.

Nu nog voor J een paar setjes en ook een winterjas.

11 likes

Fuck nu wil ik ook weer maar ik heb vorige week al een mega bestelling binnen gekregen 🥲

Beter verwend dan verwaarloos :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Je hebt gelijk. :woman_shrugging:

10 likes

DAT ROKJE :heart::heart_eyes:

Kan echt niet wachten tot E kan lopen - nooit meer een broek aan dan :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

Hahaha ja cute hè! N loopt nu sinds kort de hele kamer rond en dan staan jurkjes en rokjes zoveel schattiger.

1 like

Jaa andere liggen ze de hele tijd in maillot of luier. Of ze struikelen over de rok van de jurk tijdens het kruipen of opstaan :sweat_smile:

1 like

Ohhh die trui heb ik er op het laatste momemt uitgegooid is is wel tof!

2 likes

Iemand had hier een tijd geleden van die leuke magneet/plan bord gekocht. Speciaal voor kinderen. Weet iemand nog welke website dit was?

Welke winkel? :relaxed: