Ja wisselt echt per artikel. Sommige dingen blijven wel mooi en andere dingen niet.
Voor de oudste heb ik alles op een winterjas nu wel denk ik.
Nu nog voor J een paar setjes en ook een winterjas.
Fuck nu wil ik ook weer maar ik heb vorige week al een mega bestelling binnen gekregen 🥲
Beter verwend dan verwaarloos 
DAT ROKJE 

Kan echt niet wachten tot E kan lopen - nooit meer een broek aan dan 

Hahaha ja cute hè! N loopt nu sinds kort de hele kamer rond en dan staan jurkjes en rokjes zoveel schattiger.
Jaa andere liggen ze de hele tijd in maillot of luier. Of ze struikelen over de rok van de jurk tijdens het kruipen of opstaan 
Ohhh die trui heb ik er op het laatste momemt uitgegooid is is wel tof!
Iemand had hier een tijd geleden van die leuke magneet/plan bord gekocht. Speciaal voor kinderen. Weet iemand nog welke website dit was?
Welke winkel? 
Is dit zara?
Ja!
Ik was even vergeten dat het vanaf nu poepweer is. Mijn dochter is gewoon nog in haar spijkerjackie naar de opvang #loedermoeder
Maar ik weet ook echt niet wat ik haar nu moet aantrekken? Heb net ook maar een jasje besteld haha want spijkerjas is nu inderdaad misschien te koud.
Haha nee ik heb ook echt geen idee. Maar ik kreeg een foto van de opvang en alle kindjes hadden regen/winterjassen aan haha
Aaa in ‘mijn stad’! Als we dezelfde bedoelen in ieder geval (D). Altijd als ik bij mijn ouders ben ga ik langs een paar boekenwinkels en deze heb ik in de zomer ontdekt 
Veel ouders doen dit al best vroeg. Maar ik ben het type moeder ik wacht zo lang mogelijk. Bij oma en bij mijn ex gaat hij binnenkort over ivm een half zusje. Dus ik wil hem een beetje voorbereiden. Anders had ik gewacht met 3 jaar.
Veel kindjes klimmen uit bed. Maar die van mij blijft altijd netjes liggen in zijn ledikant.
Slaapcoach adviseert tusssn 2,5 en 3 jaar las ik laatst toevallig.
Wij hebben ook pas tussen 2,5 en 3 jaar gedaan. En dan naar een peuterbed ipv grote mensen bed. Mijne klom er gelukkig ook niet uit.