Is dit zara?
Ja!
Ik was even vergeten dat het vanaf nu poepweer is. Mijn dochter is gewoon nog in haar spijkerjackie naar de opvang #loedermoeder
Maar ik weet ook echt niet wat ik haar nu moet aantrekken? Heb net ook maar een jasje besteld haha want spijkerjas is nu inderdaad misschien te koud.
Haha nee ik heb ook echt geen idee. Maar ik kreeg een foto van de opvang en alle kindjes hadden regen/winterjassen aan haha
Aaa in ‘mijn stad’! Als we dezelfde bedoelen in ieder geval (D). Altijd als ik bij mijn ouders ben ga ik langs een paar boekenwinkels en deze heb ik in de zomer ontdekt
Veel ouders doen dit al best vroeg. Maar ik ben het type moeder ik wacht zo lang mogelijk. Bij oma en bij mijn ex gaat hij binnenkort over ivm een half zusje. Dus ik wil hem een beetje voorbereiden. Anders had ik gewacht met 3 jaar.
Veel kindjes klimmen uit bed. Maar die van mij blijft altijd netjes liggen in zijn ledikant.
Slaapcoach adviseert tusssn 2,5 en 3 jaar las ik laatst toevallig.
Wij hebben ook pas tussen 2,5 en 3 jaar gedaan. En dan naar een peuterbed ipv grote mensen bed. Mijne klom er gelukkig ook niet uit.
Het wordt vaak later aangeraden wij hebben een paar weken voor K. 2 werd zijkant uit ledikant gehaald omdat het gevaarlijk werd. Wilde toen geen nieuw bed kopen ivm verhuizing en paar maanden later en nog niet precies weten wat we wilden. Ging vanaf dag 1 heel goed! 2 bevriende stellen hebben hun dochters met 1,5 naar een 1 persoonsbed gedaan ivm nieuwe baby en ging ook prima.
De keren dat K. zelf uit bed is gekomen zijn tot nu toe op 1 hand te tellen, daar hebben we wel geluk mee!
Wauw, even opgezocht maar wat een mooi boekje.
Wij hebben het met 2,5 gedaan maar het verschilt volgens mij heel erg. Ze sliep nog prima in dr ledikant maar ik ben zwanger en kreeg dr steeds lastiger in en uit getild met die buik. En zo kon t ledikant ook mooi doorschuiven.
Leuk! Ik ben echt fan van name it. Betaalbaar en goede kwaliteit
Hahaha ja klopt
Nee die niet. Maar toch bedankt !
Deze is van petit bateau of niet? Die heeft onze dochter ook en is heel fijn inderdaad. Ik heb nu die van de Hema want hij begint te klein te worden maar die is idd wat broeieriger.
Hi, denk dat je deze bedoelde:
De magneetjes staan ook op de website