Show je kinderaankopen #3

Het wordt vaak later aangeraden wij hebben een paar weken voor K. 2 werd zijkant uit ledikant gehaald omdat het gevaarlijk werd. Wilde toen geen nieuw bed kopen ivm verhuizing en paar maanden later en nog niet precies weten wat we wilden. Ging vanaf dag 1 heel goed! 2 bevriende stellen hebben hun dochters met 1,5 naar een 1 persoonsbed gedaan ivm nieuwe baby en ging ook prima.

De keren dat K. zelf uit bed is gekomen zijn tot nu toe op 1 hand te tellen, daar hebben we wel geluk mee!

1 like

Wauw, even opgezocht maar wat een mooi boekje.

2 likes

Wij hebben het met 2,5 gedaan maar het verschilt volgens mij heel erg. Ze sliep nog prima in dr ledikant maar ik ben zwanger en kreeg dr steeds lastiger in en uit getild met die buik. En zo kon t ledikant ook mooi doorschuiven.

2 likes

Deze vandaag gekocht

Het is een succes!

18 likes

Leuk! Ik ben echt fan van name it. Betaalbaar en goede kwaliteit

2 likes

Hahaha ja klopt

4 likes

Een slaapzakje voor mijn baby!

12 likes

Nee die niet. Maar toch bedankt !

1 like

Deze is van petit bateau of niet? Die heeft onze dochter ook en is heel fijn inderdaad. Ik heb nu die van de Hema want hij begint te klein te worden maar die is idd wat broeieriger.

Hi, denk dat je deze bedoelde:

De magneetjes staan ook op de website

Ja deze was het ! Top

1 like

Haha klopt! Ik vind het nieuw ook echt te duur hoor. Gelukkig staan er veel op vinted :grinning:

1 like

Alle leuke dingen gaan tot 98, die andere collectie is echt minder 🥲

1 like

Ohh wat een leuke! Ze heeft winterkleren genoeg maar ik geloof dat ik toch een uitzondering maak op m’n shopstop :grimacing:

1 like

Ik heb best al vaak Mini Rodini op Vinted gekocht maar nooit het idee van nep :thinking: Ik zou eigenlijk niet eens weten hoe en waar je nep koopt van MR. zou het weleens willen doen alleen al om te kunnen vergelijken :smiley:

Google maar is op Ali mini rodini :rofl::rofl:

1 like

De crocs zijn zodat hij kan twinnen met mij en m’n foute crocs. :joy: (voor als we samen in de tuin werken)

9 likes

Voor het eerst dingen gekocht via vinted. Ik ben heel erg benieuwd of het bevalt. Heb eigenlijk nog nooit tweedehands kleren gekocht maar ik vind het zonde om babykleren voor die korte periode nieuw te kopen, het kost zoveel. :cold_sweat:

13 likes

Nieuwe gympies

En gekregen van haar oma en opa

De H&M lading is ook binnen. Alles is net te lang. Groeit ze wel in.

2 likes