Ja deze was het ! Top
Haha klopt! Ik vind het nieuw ook echt te duur hoor. Gelukkig staan er veel op vinted
Alle leuke dingen gaan tot 98, die andere collectie is echt minder 🥲
Ohh wat een leuke! Ze heeft winterkleren genoeg maar ik geloof dat ik toch een uitzondering maak op m’n shopstop
Ik heb best al vaak Mini Rodini op Vinted gekocht maar nooit het idee van nep Ik zou eigenlijk niet eens weten hoe en waar je nep koopt van MR. zou het weleens willen doen alleen al om te kunnen vergelijken
Google maar is op Ali mini rodini
De crocs zijn zodat hij kan twinnen met mij en m’n foute crocs. (voor als we samen in de tuin werken)
Voor het eerst dingen gekocht via vinted. Ik ben heel erg benieuwd of het bevalt. Heb eigenlijk nog nooit tweedehands kleren gekocht maar ik vind het zonde om babykleren voor die korte periode nieuw te kopen, het kost zoveel.
Nieuwe gympies
En gekregen van haar oma en opa
De H&M lading is ook binnen. Alles is net te lang. Groeit ze wel in.
Haha ze kan zo de maan bewandelen! Ik zat voor wintersport naar vergelijkbare sorel laarsjes te kijken maar wacht nog even met bestellen want ik weet niet hoe hard haar voeten groeien.
Ik had leuke regenlaarsjes gekocht maar die weigert ze aan te doen. Sneakers gaan inmiddels redelijk dus daar doet ze het voorlopig maar mee. Echt nooit geweten wat een gedoe schoenen zouden kunnen zijn .
Dit zoete jurkje met 70% korting uit de pop-u outlet van het plaatselijke kinderwinkeltje gevist
Waar is dat jasje van ?
Oh die zijn leuk zeg! Inderdaad net wat minder moonboot maar ik snap goed dat als ze echt veel buiten spelen die bovenste warmer zijn. Ik ga die onderste even opslaan als favoriet voor straks zodat ik het niet vergeet. Durf ze nu nog niet te kopen aangezien ze nog niet echt lekker loopt en ik ze te duur vind om als zoveelste paar ongedragen in de kast te verdwijnen
Nee ook die schopt ze uit, we snappen er niks van want ze vindt onze schoenen wel interessant en pakt ook haar eigen schoenen om ze naast haar voet te leggen. Maar als we ze dan echt aan doen is het heel boos worden en net zo lang schoppen tot ze uit zijn . Ik hoop dat ze snel ontdekt hoe handig schoenen zijn en het probleem over is. @anon37686689 had hetzelfde en bij jullie is het goedgevonden toch? Dat geeft me hoop
Ja van het ene op het andere moment wilde ze ineens wel schoenen aan en nu wordt ze helemaal wild als we ze uit doen. Heel raar, ik weet nog steeds niet waardoor dat ineens zo komt. Hoop dat het omslagpunt bij jullie ook nabij is!
Vraagje: hoe vallen de schoentjes van de zara?
Het verschilt per schoen, maar bij mijn dochter vallen de meeste wat kleiner
Dochter wilde deze… tja. Haha. Maar ze staan haat wel superstoer.
Thanks!
Jammerrrr, z’n maat is al uitverkocht