Mijn baby heeft opeens een groeispurt gemaakt van 56-62 in drie weken naar 68/74… gelukkig had ik al wat kleding vooruit gekocht, nu ook dit pak in 74-80.
Oke, biecht: ik heb ze in het dorp gepast met d’r. Maar daar waren ze 64.99. En… ja lokaal is allemaal leuk enzo, maar die 20€ besteed ik dan liever aan iets anders haha.
Deze is echt te leuk! Waar is ie van?
Van Next!
Allemaal van tante Ali behalve de broek en gebreide trui (zijn van Kids Distrikt)
En de trui matcht perfect met haar schoentjes, zo leuk
Ik vind dit jack zo leuk en twijfel om te bestellen! Heb je hem al binnen? Is het echt een jas of meer een (dik) vest?
Bambino sokjes zijn 1+1 gratis! Ik heb direct vier setjes aangeschaft, moest toch een groter maatje hebben.
ja ik hoop dat ze ook daadwerkelijk fijn zijn anders hebben we een probleem hier op panter planet
Ok, zowel de h&m als de zara bestelling zijn helemaal ruk 🥲
Die Hema regenjas was veel te groot. Nu deze van de zara (en die jurkjes belandden ook ineens in m’n winkelmandje)
Echt leuk dingen!! Die rib broek met die truien zou ik zelf nog wel willen
Ik vind dat flared broekje zo leuk nu al beste aankoop voor najaar/winter, ze ziet er zooo cute uit haha, ook zo groot al
Hij kwam vandaag binnen! Hier een aan foto in het tuincentrum haha!
Hij is top. Het lijfje is met teddy van binnen dus echt wel lekker warm. En de armen zijn met normale voeringsstof gevoerd. Edit; dus antwoord op je vraag, het is echt een wollen winterjas!
Die is echt te leuk !