Misschien toch maar even testen bij babypark.
Deze lijkt mij tot nu toe het beste.
Ik vind het ergens wel zonde van de dubatti kinderwagen die we ook hebben haha.
Achteraf gezien, denk ik dat het beter was om een goedkopere bakwagen en duurdere buggy te kopen.
Same here!! Men wat was ik blij dat we die lompe wagen konden opruimen sinds we de buggy hebben. Ik vind het ook even slikken dat we zometeen weer achter een duowagen lopen dus heb daar de meest compacte geprobeerd te vinden.
Ik vind de joolz aer (ondanks de prijs) wel echt een aanrader en iedereen die er mee rijdt oa op de crèche is super enthousiast ook. Zo lekker wendbaar makkelijk en klein inklappen en mag idd mee het vliegtuig in. Die dubatti ziet er ook goed uit trouwens (hadden wij de wagen van), wij hebben de onze bij prenatal gekocht en die verkoopt dat merk volgens mij niet dus heb hem niet getest.
Echt bonnen of de pasjes? Mijn bonnen namen ze niet aan, alleen de pasjes
Ik weet niet waar mijn Vinted pakket toch helemaal vandaan moet komen. Maar 2,5 week erop wachten is toch niet leuk meer. Via Homerr uiteraard
Ik hoop toch echt dat die volgende week dinsdag komt. Want anders kan het niet mee op vakantie.
Inmiddels staat ook Vinted vol met Mini Rodini uit de sale, zo schaamteloos en zonde ook trouwensâŚ
Ik kies trouwens steeds vaker voor DHL ipv Homerr, maar net iets duurder en het is er meestal binnen 1-2 dagen. DPD heb ik inmiddels ook uitgezet na dat gedoe met trackinginformatie die ontbrak.
Omg ik wil zo graag naar die winkel, denk dat ik alles koop!
Hahaha ik moest me ook heeeel erg inhouden. Alles is zoooo leuk.
Heb de laatste tijd al veel teveel gekocht.
Haar kledingkast wordt al voller dan mn eigen inmiddels
Waar is dit van? Dat is echt heel schattig
Van Donsje!
Iemand een leuke kadotip voor mijn zoontje zijn eerste verjaardag?
Echt mega cheap bij DM. Door mn moeder in mn kar gegooid ze had een heel trauma aan haar eerste bevalling over gehouden omdat niemand haar had verteld dat je zo zou bloeden
Oeh goeie dit! Ik ga mân moeder ook even vragen om dit te halen als ze toch naar Duitsland gaan.
Voor degene die ook 100km van de grens wonen: de kotex in de zwarte verpakking is fijn om in huis te hebben.
Echt heel slim! Hier ook de fout gemaakt en schoonmoeder mocht 3x voor mij op pad voor nieuw kraamverband omdat ik ook niet voorbereid was op zoveel bloed
Miss een rare vraag maar hoe weet je of de hoeveelheid bloedverlies wel normaal is? En is het van binnen echt een wond of meer gewoon ârestantâ van de bevalling? Nog een beetje onwetend hier. Checked de kraamzorg zulke dingen ook? Of hoe je geneest/hechtingen etc?
Je hebt deels een mond in je baarmoeder, namelijk op de plek waar je placenta vast zat. Die laat (als het goed is) los nadat je kindje geboren is en dan pers je die er nog uit terwijl je kindje op je borst ligt. Er blijft dan een soort wond achter in je baarmoeder. Daarnaast heb je natuurlijk kans op scheurtjes of een knip (of in mijn geval beiden ). De kraamzorg checkt dat (net als je genezing idd) en je krijgt ook wel richtlijnen mee. Volgens mij mag je stolsels verliezen die max. de grootte van je vuist hebben. Ik heb wel een tijdje gebloed en ook best wat, maar zulke extreme stolsels had ik niet.
Die zwarte kotex verpakking had ik ook in huis! Vond ik heel erg fijn. Heb zelfs nog een pak over. Mocht er iemand in Friesland (omg. Lwd) nog nodig hebben, je mag hem gratis van me hebben!
Die van kotex is inderdaad fijn. Ik had te weinig in huis en man kwam steeds met verkeerde terug. Heel irritant. Volgende keer sla ik het groot in.