Show je kinderaankopen #3

Haha, wel schattig! Maar hoe weet je dan welke dag het is voor welke kleding? Is toch bijna niet bij te houden zo.

@anon50301661 wij hebben een haard in het nieuwe huis. Een gashaard :expressionless::expressionless::expressionless: die mn schoonouders 5 jaar geleden hebben laten plaatsen. Dus ook nog hartstikke nieuw.Echt waarom een gashaard en geen echte… Ik had het zelf wel geweten… maar goed dit zijn ook de mensen die bij hun nieuwe huis geen tegels in de tuin/stenen op de oprit hebben maar alles hebben laten storten met beton. :upside_down_face: en die zo graag weer een gashaard wilde, dat ze er een heel ding voor hebben laten bouwen waar ze de gasfles kwijt kunnen (want nieuwbouw wordt in ons dorp niet meer aangesloten op het gasnet).

Ooh wat leuk zeg!! Jellycat heeft momenteel ook hele leuke plantknuffels in de collectie. Lijken me zo leuk op K. haar vensterbank, maar best aan de prijs.

1 like

Oooh die met de kaneelbroodjes is echt geniaal :heart_eyes:

2 likes

Ohhh die met kanelbullar :heart_eyes:

1 like

Oee heb je een link naar het roze poezenvestje? Ik zie die niet op de webshop

Heb je toevallig een kortingcode voor die 20% korting?

C&A heeft echt leuke nieuwe dingen.
Alle leggings zijn van dat dikkere gevoerde stof, superfijn!

10 likes

Ik had al langer wat in mijn mandje bij c&a en dank @Qwerty123 voor kortingscode.

De donkere jas is voor mijzelf als tussenjas. Moet nu fietsen naar werk en die stoffen jassen vallen open zo en regenjas zweet ik snel. Straks nog dikke winterjas nodig.

3 likes

Dank @Qwerty123

5 likes

Nou, laat die horror winter maar komen!

2 likes

Waar heb je die middelste pakjes van?

Allemaal C&A!

2 likes

H. krijgt een nieuwe (peuter)kamer…

7 likes

Wat zijn leuke cadeaus voor Sinterklaas? Hij is dan 10 maanden

Ik ga deze voor mijn nichtje kopen. Zij is dan 7 maanden

4 likes

Die heb ik inderdaad ook op het lijstje gezet! Bij Amazon is hij trouwens 21,50€

2 likes

Wat is je budget? En zoek je iets wat direct leuk is of wat lang leuk blijft?

Grimms poppetjes in bakjes waren hier bij de eerste verjaardag een succes.
Alle soorten kartonnen boekjes.
Stapelbekers.
Een zachte bal die ze zelf kunnen pakken en rollen.
Smartmax (blijft lang leuk).
Een loopwagentje
De geluidenboekjes van Marion Billet kunnen ze dan al zelf bedienen.

2 likes

Zara

16 likes

Dit teddy-jasje voor de komende maanden. Omdat ik teddy-jasjes met oren echt het schattigste vind wat er is :heart_eyes:

22 likes

Noodzakelijke aankoop: heel veel luiers en billendoekjes. Trekpleister heeft 5 voor 26 euro op pampers.
En 1+1 op billendoekjes.

En eindelijk dit ding, nadat ze haar stokke stoel weer naar de keuken wilde verslepen om mee te helpen met koken.

9 likes