Klaar voor de winter:

Via vinted:
Hier ga je als het goed is zoveel plezier van hebben! 
Wij: We houden Sinterklaas klein, net als vorig jaar. Ze krijgen ieder 1 cadeau.
Ook wij:
Een klimdriehoek met plank (de andere kant vd plank is glad en als glijbaan te gebruiken) voor Sinterklaas (via @klimdriehoeken op IG, worden op bestelling gemaakt en is over 3-4 weken klaar). Krijgen ze samen en mijn excuus is dat we nog geld hebben liggen wat de meiden hebben gekregen van de opa van mijn man “om iets van te kopen voor in het nieuwe huis” en we dus maar €20,- zelf bij hoeven te leggen. En ze allebei dol zijn op klimmen en klauteren.
Ik heb voor K. nog een prachtig 2de hands houten poppenhuis op zolder, dus nu nog even bedenken of ze dit samen krijgen en R. nog een los cadeau, of dat we dit aan R. geven (die snapt het toch nog niet en is 1.5 week later jarig).
Ja zal ik doen!Mocht ik het vergeten, help me dan vooral herinneren haha
In een leuke baby/kinderwinkel gekocht. Nog even wachten tot hij geboren wordt, maar kon ze niet laten liggen.
Heel herkenbaar. Ik verstop de laarzen nu en dan lukt het me soms dat ze toch haar schoenen draagt 
Voor de liefhebbers! Die dingen zijn nogal prijzig namelijk haha. Altijd lekker beetje korting (nospon) 

Dankzij iemand op het forum noemen we dit nu vreetjurken 

Perfecte chille trui! Hebben ze die ook in maat s? Asking for myself
Tja. Iets minder chill
Sorry! Verkeerde persoon getagd 
was bedoeld de post boven je, met die zeeman schortjes
Dit zijn vreetjurken!
Haha jaa klopt zo noemen we ze thuis inmiddels ook. Volgens mij Thanks to @anon18050057 of vergis ik me?
Hahahaha hier ook, ‘pak jij J’s vreetjurk even’ 
Wat flauw van je dat hij dat niet mag