Die gele heeft K ook! Met z’n naam op de achterkant. Echt een chille trui is het.
Niet voor mezelf maar als cadeautje. Alleen nu begin ik te twijfelen of ze dit wel leuk gaat vinden. Maar het is best neutraal. Weet nou nooit of kleertjes geven slim/leuk is
Ik zou hier heeeel blij van worden, en dan vooral in een wat grotere maat (68 of 74 bijv, want ik had zelf wel al genoeg in maat 50/56/62 gekocht) als dat uitkomt qua seizoen natuurlijk
Ik zou dit ook heel leuk vinden!
Kleertjes kopen is vaak wel risky inderdaad maar dit is een heel leuk en neutraal pakje! Zou dit wel aandurven. Ik had dit pakje ook, van @Wonderland overgekocht 
Mijn baby draagt dit soort kleding niet (meer kleurrijk) maar in een klein maatje zou ik het hem zeker aangetrokken hebben. Leuk, neutraal en staat ook heel schattig.
Ik wist dat jij dat broekje ook ging bestellen haha
Ze heeft er nog niet genoeg in die printjes 
Dit was mijn baby’s eerste pakje, staat heel lief en ook een mooie stof!! 
H. Komt shirtjes tekort, en had nog geen vestje. Dus aangeschaft.
Voor hem ook een jurkje gekocht (de bovenste), met het idee dat hij alles aan mag wat hij wilt en dus ook jurkjes. Ik vind dat zelf op een of andere stomme manier heel spannend, dus heb het heel neutraal gehouden als een oversides trui in een simpele kleur…
Oh dat bovenste “jurkje” zie ik genoeg jongens dragen met skinny jeans. Is “stoer” volgens de kleuters.
Daarom ook met zoiets begonnen, wil langzaam aan wel echt wat meer jurkjesachtig gaan doen, maar moet daar zelf even de ballen voor hebben, mijn schoonfamilie is namelijk best wel bekrompen (is dit het goede woord?), niet ruimdenkend in ieder geval…
Voor volgend jaar zomer. Hopelijk past alles, lastig inschatten maar die uv dingen kunnen ze ook wel iets te groot aan.
Alles met 60% korting van Liewood! Dikke tip
Dit boek voor ons nichtje want die werd 1. Alfabet, Charlotte Dematons | 9789089673275 | Boeken | bol.com
Mn vriend vond het niet echt geschikt voor een 1 jarige
… nou een prentenboek is leuk voor alle leeftijden (en dr grote broer heeft er dan ook wat aan) en hoop voor een paar jaar ipv een plastic prulletje :p. En zij maakt altijd heel mooie illustraties vind ik! Maarja uh ik mocht t cadeautje uitzoeken :).
Ohh dat is leuk om te horen
. Mn schoonzus was er ook heel blij mee hoor. Ga t snel met de kinderen lezen als ik er ben :).
Ik zou je nog laten wat ik van het boek vind. Ik ben nu ongeveer op de helft. Het is een fijn vormgegeven boek. En het leest lekker: korte hoofdstukjes, samenvattingen, duidelijke indeling.
Ik vind het soms wat overdreven (bijvoorbeeld, wanneer je kind een tantrum heeft, zegt ze dat je kunt zeggen dat je het fijn vindt dat je kind laat weten het moeilijk te hebben) en betreft de huisinrichting gaat ze wel een beetje uit van een groot huis (ik heb geen plek voor overal krukjes, mandjes, extra planken etc.).
Maar het is ook wel praktisch geschreven en ik heb er toch al best wat tips uit toegepast (die ook nog eens werkten).
Dus ik vond het de koop zeker waard.