Voor de baby💙

en

Alvast voor mijn toekomstige neefje en nichtje
Jellycat!
Die spijkerbroek heeft R. ook, kan echt niet wachten tot ze die aankan haha. Alleen hij valt heel lang, ze past prima in 74 ook vd Zeeman maar deze is in 74 echt nog te lang.
Ja, hij leek me idd ook wat lang. Heb nu ook 74 (normaal vaak 80 bij broeken), even kijken hoe het valt.
Edit: dit perfect! Zonder schoenen komt hij precies tot de grond, zonder dat ze erop staat.
Geweldig! Kun je laten weten hoe die rib flairs vallen? Ik heb ze ook in mn handen gehad maar toch niet meegenomen (nu btje spijt)
Ook vrij lang. Vind ze niet zo flared, eerder recht. Wel leuk!
Ja dat idee had ik idd al dat als ze in 80 zit deze goed past, dus nog even geduld hier 
Thnx! Ik vind de zeeman echt zo verrassend leuk vaak!
Ja klopt! En c&a ook
Ik moest een slaapzak hebben, dus ging bij Hema kijken en kon me echt niet inhouden oeps, vond de rookworst dingen zo leuk
Hele stomme vraag maar waar zijn deze voor? Speenkoorden?
Ze zien er wel heel leuk uit 
Hahaha wel grappig dat wij ze heel mooi en leuk vinden maar geen idee hebben waar ze voor zijn 

Hahaha hier zo’n stom goedkoop Joolz netje waar alles ingaat of een canvas tasje met op het laatst- Oja shit- nog een luier en wat toetenpoetsers erin gepropt ( want kan voor billen en toeten). Waar ik bij mijn eerste zorgvuldig de luiertas uitkoos, inpakte en meenam, vergeet ik nu de helft van de tijd überhaupt een luier mee te nemen 
Als ik dan weer van die nette georganiseerde kinderwagens met tassen zie denk ik; dat kán jij ook hebben als je gewoon je best ervoor doet. Maar neen.
————-
Wat ik heb gekocht; oversized trui in crème en 2 leggings in grijs en lichtbruin ( staat niet op foto).
Leuk! Waar heb je de trui gekocht?
Bij de webshop ‘a little more’ ! Werd vandaag of gisteren in een topic getipt bij de vraag naar van die oversized truien. Vind het echt een leuke we webshop. Kan nog niks over de kwaliteit zeggen trouwens.
Hhaha nee helaas geen 4 kinderwagens! En heb ook maar 1 kleur gekocht maar vond daar geen plaatje van. De cognac kleurige.
En ik heb op mijn luiertas drukknoopjes waarmee je de tas zou kunnen vastmaken aan je wagen maar die laten telkens los
dit zijn inderdaad van die tashaken