Show je kinderaankopen #3

Zeeman :heart_eyes:

10 likes

OMG love it deze moet ik ook hebben
Edit @Superkonijn fuck en die romper met die konijntjes ook :pleading_face:

1 like

Screen Shot 2021-10-21 at 11.06.26

@anon50301661, bedankt! Dit is het geworden. Hopelijk valt het in de smaak :slight_smile:

20 likes

Aw, wat leuk :heart:! Mijn baby past hier helaas niet meer in :sob::sob:

1 like

Heel leuk, van welke winkel is dit? Ik wil eens rondneuzen voor mijn neefje en nichtje. :grimacing:

1 like

De overtrekken van K. komen bij leen bakker (online) vandaan, ook heel betaalbare. Wel even goed op de maat letten, ze hebben verschillende maten daar voor peuters.

1 like

Kwantum! Alleen ze kreuken wel flink in de droger.

1 like

Volgens mij heeft Ikea afwijkende maten. Dus even goed kijken of het wel past. Hier alles van de wehkamp

2 likes

Bij 3 verschillende vinted verkopers gekocht.

De slofjes lijken heel erg gebruikt op deze foto maar dat is in het echt niet zo. Ze zijn echt amper gedragen.

20 likes

Ik dacht dat het aan mij lag! Ik zie hier altijd zoveel leuke zara aankopen voorbij komen maar ik kan niet overweg met die app en het assortiment in de winkel valt altijd tegen. Gelukkig hebben we vinted waar ik wel leuke zara dingen kan vinden.

4 likes

Vraag: hoe vallen de leggings van Lindex? Kind is heel smal, en bijvoorbeeld H&M en Arket zijn echt te wijd qua broeken. Is allemaal Zweeds, en gezien ik vanuit Zweden liever niet wil retourneren… Wellicht heeft iemand hier ervaring. @Ovenschaal, zag ik jou eerder over Lindex schrijven? Zulke leuke leggings zie ik daar!

1 like

Ik vind ze best ‘flodderig’ en helema niet zo mooi van kwaliteit eigenlijk…

2 likes

Duidelijk @Freedom & @Konijntje, ga ik niet bestellen dus!

Wat zijn aanraders qua smalle leggings? Wie weet ontdek ik hier nog nieuwe merken die ik nog niet ken. Een legging moet gewoon strak. Is voor een meisje, trouwens.

Als je mooie smalle leggings zoekt, dan kan ik die van Name it en Lil atelier aanraden!

1 like
2 likes

Dank voor de tips, ik ga bij Name It kijken! Zelf vind ik Marmar heel fijn, dat valt ook mooi smal. En Dilling, maar die leggings zijn voor de winter echt te koud vind ik.

@Cauchi leuk, kende ik ook nog niet. dankjewel!

1 like

Hier lange en smalle dochter, ze draagt ook veel de Mini Rodini broekjes in enkele maten, die vallen bij haar heel mooi (62 kan ze daar nog van aan), of de HEMA bamboe leggings (vallen ook heel lang). Alles eigenlijk met zo’n hoog bandje om de buik zeg maar. Ze heeft ook wat broekjes van One of it, en MarMar Copenhagen.

Oooh, mijn dochter is nog verdrietig dat we gisteren haar lievelings Paco in moesten leveren bij de bieb (de rockband). Deze lijkt me ook heel leuk!

2 likes

Mijn dochtertje houdt echt van het Paco rock boekje. Ze weet precies wanneer wat komt en gaat ook lucht gitaar spelen haha.

5 likes

Haha, mijn dochter zong steeds heel enthousiast ‘yeah!!’ mee bij het achtergrondkoor. Echt leuk is dat boekje, ja.
Ze heeft nog wel andere, maar de rockband is toch favoriet.

3 likes