Show je kinderaankopen #3

Tuinbroek + shirtje

Shirtje

Broekje

Shirtje

Shirtje

Broek

Broekje

8 likes

Leuk!

Pssst, wel een kortingscode gebruikt? Ik zag één voorbijkomen bij Lotte van mamalotje: MAMALOTJE15%

1 like

Ik heb gisteren een bestelling gedaan met wat broekjes, inderdaad ook die slim fit. Ben benieuwd! Dankjewel :heart:

1 like

Geinfluenced door @Cauchi

7 likes

Toch maar wat maat 50 kleding besteld

En 2 omslagdoeken bij koeka, niet zo heel duidelijk op de foto maar het is de vik en lewis versie.

4 likes

Ohh dat Koala pakje had ik ook in maat 50 voor m’n zoontje en dat staat zo schattig :brown_heart:

2 likes

Het grote kind van 7 wilde zelf haar winter garderobe samen stellen en dit is het resultaat. Heb wel wat glitter trainingsbroeken er nog uit gegooid…

13 likes

Hahahaha dat ze voor een kind van 7 ook de benaming ‘mom jeans’ gebruiken 🥲

6 likes

Basisschool mom - mtv de series

2 likes

Ochtendje naar de stad met m’n moeder en dit schattige jurkje bij zara gekocht (die in Arnhem heeft veel meer dan Utrecht lijkt het?)

En deze geweldige schoenen van petit nord heeft de oudste van oma gehad (ik had ze al eens gezien maar vond ze te duur :grimacing:)

En deze kreeg ze ook van m’n moeder :joy:. Gelukkig snapt ze het nog niet maar de combinatie van Nijntje en schoenen doet het goed want haar nieuwe schoenen heeft ze nog niet uitgetrapt :ok_hand:t3:

18 likes

8 likes

Nou wij zijn bijna winter-klaar. Nog even wat handschoenen en sjalen enzo.

Kind draagt het liefst elke dag haar laarzen maar dat wordt wat te koud, deze zijn gevoerd (en roze met glitters dus kind heel blij).

Voetenzak voor de baby van Lodger via Vinted

Skipak voor de baby van H&M via Vinted

Skipak voor de peuter van H&M

Berenpakje voor de baby

Slofjes voor de baby

Legging voor baby van H&M

Voor beide, niet echt winter-proof maar ze waren in de sale

Jurkjes voor peuter, HEMA

Vest voor baby, HEMA

Legging en vest voor baby, Zara

30 likes

Laf al deze aankopen😍

3 likes

Die laarzen heeft mijn dochter ook en die zijn zo fijn! Ze heeft ze al een jaar echt veel aan.

2 likes

6 likes

Alles C&A

25 likes

Dat bijtboekje is hier echt zo lang favoriet geweest!

2 likes

Dit lekkere tuinbroekje zodat L lekker buiten kan kruipen en spelen :raising_hand_woman:t3:

11 likes

Waar is deze van? :heart_eyes:

Twinning = winning :heart_eyes:

@Planten van de Zara!

2 likes