Show je kinderaankopen #3

Vind het zo lastig wat voor winterjas fijn is voor m’n baby die alleen nog zit (en dus veel in de wagen zit dus het moet lekker zitten). Dus heel veel besteld :sweat_smile: bij zara en zalando

4 likes

Van de hema allebei.

22 likes

Haha hier ook hetzelfde pakje net binnen vandaag. Hoe is het jasje? Is het een normale regenjas of ook een beetje geschikt voor de winter?

8 likes

Voor J, hoop dat hij dik genoeg is. Vind dat online altijd zo een gok.

8 likes

De Wannahave days bij Wehkamp zijn begonnen, veel dingen van Meyco zijn 1+1 gratissss

Heb een voetenzak voor in het autostoeltje, een badjasje en twee dikke ledikantdekens voor 100 ipv 200 ekkies totaal.

Ook van andere merken hadden ze dingen in de aanbieding

2 likes

Zou je willen laten weten welke goed dik zijn. Ik dacht bij zara een winterjas voor H. Te kopen, maar dit bleek meer tussenfase te zijn…

1 like

Ja zal ik doen!

1 like

Zara jassen zijn meestal niet echt warm. Vorig jaar eentje bij de WE gekocht voor S en die goed dik en warm.

2 likes

Ik kom nog even terug hier nav mijn vraag over welke merken smal vallen qua leggings. Vandaag kwam de Name It bestelling bij en die zijn PERFECT! Zo blij, dus bedankt allemaal voor de Name It tip! :heart: :heart:

Edit: de spijkerbroeken waren dan wel weer veel te wijd bij de buik, lol.

12 likes

Dat kan inderdaad, maar ze waren echt zoveel te ruim dat dat niet meer mooi is. Je kon ze zo van de kont aftrekken, daar kan geen knoopje tegenop haha!

1 like

Dit jasje heb ik ook en staat zooo leuk :heart_eyes:

1 like

Mijn dochter is heel slank en past de mila van prenatal en van shoeby een grijze, maar dat is pas vanaf 98.

https://www.prenatal.nl/babykleding-44-68/meisjes/broeken-en-leggings/prenatal-baby-jeans-skinny-1360740108.html?dwvar_1360740108_kleurnaam_60=Mid%20Grey%20Denim&cgid=155#start=49&sz=24

Oh trouwens alleen maat 80 klopt helemaal niet.

2 likes

De skinny van Levi’s (meer die jeggings inderdaad, ook makkelijk zonder knoop) vallen ook mooi smal, dus die heeft mijn dochter eigenlijk altijd! En die is 5 dus dan zie je veel leeftijdsgenoten in spijkerbroeken, maar blijf toch leggings nog zo leuk vinden voor haar :revolving_hearts:

1 like

Welke spijkerbroek had je besteld? Het maakt veel uit welk model, name it heeft wel hele smalle spijkerbroekjes (bij K. zakt ook alles af en nu ze geen luier meer draagt nog 10x zo erg). Volgens mij is het de polly, maar zou het even terug moeten zoeken welke ze precies heeft.

1 like

Voor de jongste en oudste, jongen en meisje! :relaxed: Maar roze staat hem altijd zo tof.

4 likes

Ik zag 'm hier!

2 likes

Hahah ja precies wat m’n vriend zei. Maar kon niet goed kiezen dus dacht als ik toch bestel kan ik ze net zo goed allemaal bestellen en dan uitzoeken :sweat_smile:

Weer een “vintage” jaren 80 jurkje van de zolder van mn ouders geplukt.
Helaas nog nét ietsje te groot voor haar helaas
Super leuk met maillot en dr martens haha. Maar shit nog even wachten. Zie het al helemaal voor me :joy::pleading_face:

19 likes

Wel zeker een maat kleiner, maar ze zijn er pas vanaf maat 22. Echt balen want ik wil ze ook voor mijn zoontje.

Oh nou dan is alles uitverkocht. Want de kleinste maat die ik kan vinden was 22 en heb echt veel websites bezocht! Dan ga ik nog even verder zoeken. Maar sowieso een maatje kleiner werd ook aangeraden bij de webshop waar ik ze heb gekocht!

Bij deze webshop vanaf maat 21 dus zal dan vanaf 20 kunnen.

https://www.kindzoblij.nl/?s=Enfant&post_type=product&product_cat=0

2 likes