Hoe valt dit geweldige jasje? Dochter is 8 maanden, dus in de winter 9-12 maanden, en ze is lang en dun. Dus twijfel een beetje over 9 of 12 maanden? Of ik moet even los gaan en twee jasjes kopen. Zag dat ze ook andere leuke printjes hebben.
Of wacht… dat zijn geen jasjes maar vestjes die met print? 
Ja graag, ben benieuwd
die effen jasjes vallen volgens de website ‘normaal’ en die thermojasjes (?) groot
Zo valt ie bij mijn dochter. Ze heeft normaal maat 92 (maar ze is wat aan de kleine kant, broekjes maat 92 zijn vaak nog wat te groot en maat 86 te klein). Heb de maat 2y. Kleur is wel heel mooi in het echt vind ik 
Had de mouwtjes even naar binnen gevouwen maar je kunt ze ook omslaan. Dat is het leukste, dan zie je die witte teddystof.
Wat ontzettend leuk deze foto
Denk dat ik Koda even afwacht en anders gewoon 9 en 12 maanden bestel. Ik vind het wel jammer dat er geen roze of lichtblauw bij zit, dat staat mijn dochter heel goed. Al vind ik die monsterdgele ook leuk. Die teddystof is schattig 
Mijn zoontje heeft m ook, in een andere kleur. Heel fijn jasje! Hij is bijna 7 maanden en draagt de 9-12 maanden. De mouwen zijn te lang, maar omgeslagen heel leuk met die teddy erin inderdaad. Verder is ie met name heel breed, qua lengte vind ik m al best goed zitten maar hij kan hopelijk de hele winter door. Nu dus nog wel heel erg oversized.
Hoe vallen de Vans sneakers? Ik wil een paar kopen maar twijfel tussen 20 of 21. Mijn zoontje is 15 maanden.
Ik vind de Vans altijd groter vallen!
Ja vind vans echt breed en groot vallen!
Ja maar ben dan bang dat ze hem veel te groot zijn haha! Maar goed te weten dat Vans groot vallen!
Haha nou echt he. Ik heb dus een paar van die leren schoentjes in maat 21 en die zijn dus echt te groot, maar alles valt anders 
ah thanks voor de tip maar kan via een familielid 50% krijgen via Vans zelf, zooo chill!
Kan het maar alvast in huis hebben. Nu staan ze nog voor leuke prijsjes op marktplaats. Zodra er sneeuw valt zijn ze nergens meer te krijgen. Al ben ik duidelijk niet de enige met dit idee want bij het ophalen vertelde die man dat hij meer dan 30 reacties had gekregen
.
Ja ik hoop heel erg op sneeuw! Vorige keer was ik vijf maanden zwanger en werd ik helemaal blij van alle insta foto’s van baby’s/kindjes in de sneeuw. Zoveel zin om dat met E. te beleven.
Ooooh ja vorig jaar was het zo leuk in de sneeuw! Ik had toen ook net op tijd m’n slee in huis. Hebben K toen ook met de slee naar de opvang gebracht, en de buren leenden hem ook om hun kindjes mee naar school te brengen, zo leuk.
Ook heel leuk trouwens als er weer ijs ligt! Hebben vorig jaar meerdere dagen geschaatst met K op de slee, kon ‘ie echt uren volhouden.
Ik heb ze binnen. De roestbruine heeft de dikste vulling. De groene en lichtgroene zijn medium gevoerd, kunnen wel door als winterjas maar niet super dik. De beige is best dun, heeft alleen een teddy binnenkant. Ik ga zelf denk ik voor de donkergroene :).