Wat slim! Ik ga ook direct op zoek haha.
Ik heb hier nog nooit iets gekocht, maar Bristol heeft ineens leuke truien! Geen idee hoe het valt nog.
Dankjewel, wij hebben 2 jasjes van de zara die volgens mij ook medium gevoerd zijn, maar ik twijfel wel heel erg of het ook in de winter kan (hij draagt ze nu al).
Dat ligt er denk ik ook aan hoe oud je kindje is en hoe vaak je met ze buiten komt. Als je bijv alles op de fiets doet is het wel belangrijk dat de jas goed warm is. Ook of ze zelf lopen of in een wagen zitten. Wij gaan toch wel voor een warmere.
Ik ging naar de action voor het teddy rugzakje die ik hier bij @Cauchi zag maar die hadden ze niet. Kwam terug met een heidi adventskalender voor m’n 1,5 jarige die hier nog niks van snapt natuurlijk, oeps.

Wederom geïnspireerd door @Cauchi. De baby lijkt ze alleen minder goed te pakken dan de bibs speentjes terwijl ze bijna hetzelfde zijn?
Oeh hadden ze toevallig nog meer Playmobil adventskalenders? Ik wil graag voor ieder kind een andere.
Ik heb alleen deze gezien, er lagen er nog maar 3, maar de action bij mij in de buurt heeft geen geweldige voorraad en ook vaak dingen uit de folder niet. Dus wie weet bij andere filialen?
Ik ga er morgen even heen, dankjewel!
Feestjurk voor verjaardag, sinterklaas en kerst
Vestje voor over de feestjurk en dewinterjas die nu wel echt nodig is 😶🌫️
Jaaa hier ook! Ik vind ze er leuker uitzien en makkelijker te onderscheiden op de opvang, maar de mijne pakt ze ook niet zo lekker. Even naast elkaar gehouden maar ze zijn wel ietsje langer dan de bibs… misschien toch even wennen?
Daarom had ik ze ook gekocht inderdaad. @Unprooted, balen dat jouw baby ze ook minder goed pakt. Hopen dat het een kwestie van wennen is, ze zijn wel heel schattig namelijk
.
E pakt deze ook niet!! Terwijl ze echt identiek lijken 
Oh wat zijn deze leuk!!
Maar heb je dan de silicone speen of de natuurrubber? L wil die silicone speen echt niet maar die natuurrubberen wel.
Ahh kan ze twinnen met mijn dochter 
Leuk! Hoe vallen ze bij haar? Hopelijk zijn ze ook niet te stug, ze lijken me zo fijn voor de winter

Alles is van Next via Zalando.